martes, 24 de septiembre de 2013

Erosión

Per fin, dimpués d'un mes sin salir ta la montanya e sin fer una sola foto (qué mono tenebe de las dos cosas) este domingo podié salir un ratet. No querebe fer una cosa con guaires complicacions fisicas (u sía, no guaire desnivel ni kilometros) per una "lesión" que arrociego dende fa uns días (bueno, el confesaré: me fotié un chaquetazo d'es gordos chugando a'l fútbol con es críos d'el mío lugar, e ye que ya no tiengo edat pa ixas cosas).
Como totz es días, me desperté a las 6 d'el maitín sin rebel, e me fotié una hora pensando qué podebe fer, sin que se m'ocurrís garra sitio atractivo. A la fin me decanté per fer el camín de Montaspro, t'an que no ibe dende que treballabe en el Parque. Una miqueta menos de 700 metros de puyata e una miqueta més de 10 km. de largo, ideyal pa'l mío maltreto cuerpo.
Total, que a la fin, an més tiempo perdié fue en es churros de Lalarri, aprofitando que baixa muit poqueta augua. Me fa goyo de chugar con es detalles, e pa ixo emplego un tele que no'n tiengo, con el 100 macro fayé el que podié.





Ya no fayé més fotos en la resta de la excursión, perque el tiengo muit visto, pero se bel·laún tiene curiosidat, aquí tiene el track (i hai bel·la zona an que no i heba recpción de satelite, pero no i hai problema perque ye en las zonas més sencillas). Las envistas de la valle Pineta son bien pinchas, per se nunca tos animatz a ir-ie.

10 comentarios:

  1. Me encanta la segunda con esa agua tan bien peinada. Es una preciosa abstracción. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Gracias José, a mí también es la que más me gusta de la serie. Un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Bien polidas ixas fotos...l'augua y as peñas fan buena parexa ta detalles como ixos.
    Y ta qué chugas a futbol??? No sapes que ye un deporte de riesgo??
    Yo me he crebato dos huesos en tota ra mía bida y estié uno chugando a balonmano (que creigo que estié o único partido que he chugato en a mía bida) y otro en Port Aventura...y lugo dizen que i soi trastornato por baxar por as clamors...
    Salud, mozé.

    ResponderEliminar
  4. M'agrada molt la segona i la tercera, bon treball Chabier.
    Salut!

    ResponderEliminar
  5. Pues a mi me gusta la 4 !!!
    Cuidate que ya nos tienes edad !!!

    ResponderEliminar
  6. JMN, sí, la verdat ye que en montanya no he tenito soque una caita gorda e se me pasó antes el mal que con esta :-D, amés el seguro de montanya estoi que no me cubre esta practica deportiva, cagüen...
    Gràcies Pere, és un lloc on poder passar molt de temps jugant amb els detalls.
    Ángel, la cuarta también tiene su cosa, estuve probando diferentes velocidades hasta conseguir lo que buscaba, que es ésta.
    Gracias a's tres per pasar.

    ResponderEliminar
  7. Hola Chavi...con la de canguros que hay por Bielsa pa los crios y tú en plan soso...ahora sí que veo que te haces mayor...jajaja

    La Larri a un tiro de piedra, el lugar es divino...le sacaste partido al 100...muy buenos pp....

    Eso si...eres un copión... en la última toma, tu luz ers mejor...jajaja

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  8. Joan, a ver si te crees que tú has descubierto ese ojo :-D, que somos muchos los que lo tenemos fotografiado hace años.
    Sobre la luz, yo madrugué, pero en el barranco tarda bastante en entrar la luz del sol. Yo creo que el problema lo tienes en el procesado, pero tendría que ver los RAWs.
    Gracias por pasar y comentar. salut.

    ResponderEliminar
  9. Como te dije y te han dicho, la segunda es una pasada. Es una abstracción de la cascada con miles de matices de color y la compo cien por cien acertada. Te lo digo en serio. ;-)

    ResponderEliminar
  10. Mira que sois exagerados los vascos, Joseba :-D

    ResponderEliminar