domingo, 9 de junio de 2013

Convallaria majalis e Cypripedium calceolus

Quan floreixen las Cypripedium ye el pistoletazo de salita d'altras flors espectaculars, pero que no tienen -per fortuna para eras- ixo tant especial de las Cypripedium (perque las pobras son en serio periglo d'extinción). Con tot e con ixo, siempre acudo a veyer cómo van e a pasar-me un buen rato fendo-les fotos. Ahier le tocaba el turno al Lilium pyrenaicum, que gosa salir pa estas fechas. Pero como ye fendo la primavera que ye fendo, i fue per demés (encara que dimpués tenié una miqueta de suerte), pos ye salindo la planta pero flors no n'i heba ni una, nian las felqueras que gosan acompanyar-las. Caldrá esperar uns días.
Como decibe antes, tenié una miqueta de suerte, pos quan tornabe enta l'auto veyé de bislai unas boletas blancas chiquirrinas que saliban en bell medio d'unas ramas cortadas: yera el muguet u Convallaria majalis. Ya feba anyos que ibe mirando -sin perder guaire tiempo he de decir- a veyer se la trobabe. Miré d'acondicionar una miqueta el puesto, apartando bel·la ramota cortata, pero tot el que febe yera mover la planta, e pa rematar se metió a plever como se no hes plevito prou esta primavera, se levantó una miqueta d'aire e yera imposible quitar un buen fondo. Asinas que tocó ubrir diafragma e puyar la sensibilidat pa mirar de ganar una miqueta de velocidat, e esto ye el que consiguié.


Pero como ya sé aón n'i hai, pos caldrá tornar en millors condicions.
De tornata enta casa, fue a veyer a las mías Cypris, perque no puedo resistir-me, eras son las mías sirenas e yo soi el suyo Ulises, perque plevendo como pleveba hebe d'ir-ie. Astí yeran, bien pinchas, mientres que Ulises se meteba chupito como una rana:


Hue contina plevendo, con tot e con ixo no m'importaría brenca de tornar-ie.

No hay comentarios:

Publicar un comentario