jueves, 27 de diciembre de 2012

¿Hibierno?

Siempre yere estato en este puesto d'agüerro, menos una vegata que pasé caminando, de verano, dende Pineta ta Sant Úrbez (e no i paré guaire, perque pensabe visitar-lo d'agüerro). Tenebe ganas de veyer-lo con nieu e chel, e pensabe que n'i habría a tamas de las temperaturas tant altismas que tenemos pa estar en esta epoca de l'anyo. En Bielsa n'i hai una miqueta a partir d'es 1400 metros, e ixa zona ye a la misma altitut. Pero me trafucabe, en quedaba muit poca a partir de Selva Plana, igual como en A Ripareta. A partir d'el Barranco d'a Pardina ya n'i heba més, pero un eslisón en ixe barranco me fayó cayer ta l'augua, asinas que no me'n quedó altra més que emprender enta abaixo. E bien se vale que no feba frío e el forro que llevabe ye impermeable e es pantalons de montanya s'ixecan a escape. Per suerte, la camara no se banyó e el trompazo no fue guaire fuerte :-)









E aquí ye an cayé de grapas. Una vez que comprebé que l'equipo no s'heba mullato, encara fayé qualque foto.

6 comentarios:

  1. Con tod y con ixo as fotos, como siempre, espectaculars.
    Ye curioso, a mi tamien me pasa. Te cayes, te remullas en bel barranco y o primero que cosiras ye a cámara y o movil. Da igual si t'as crebau bel güeso, con que no s'estricalle a camara...
    Salú e que prenzipies, tú y toz, l'añada millor d'o que termina ista.

    ResponderEliminar
  2. Muy finos esos procesados! Guapa la serie, salut!

    ResponderEliminar
  3. JMN, la mía camara ya se dio un banyo fa anyos, e pasé cinco días malismos dica que s'ixecó e comprebé que funcionaba. Cuenta que teneba meses, e ixes cinco días no le'n deseyo a dengún. El móbil iba en la pocha mullata, pero no le pasó cosa. Pior fue que tamién i llevabe el tabaco de ligar e es papeletz, pero encara podié fer-me bell fumarro :-)
    Antonio, poco a poco con los procesados, la verdad es que con Lightroom, aun si tener ni idea, es bastante intuitivo y sencillo.
    Gracias a's dos per pasar.

    ResponderEliminar
  4. Hola Chabier, estupendas, colores de otoño con las primeras nieves. Me gustan sobretodo la primera y la cuarta. Saludos.

    ResponderEliminar
  5. Hola Chabier, estupendas, colores de otoño con las primeras nieves. Me gustan sobretodo la primera y la cuarta. Saludos.

    ResponderEliminar