domingo, 12 de agosto de 2012

Ibons d'Anayet

Como fa dos anyos, e con un pase pernocta, soi marchato a fer nuet ta's Ibons d'Anayet, en la valle Tena. Manimenos no teni´ñe la misma suerte con las luces de fa dos anyos, como me gosa pasar este verano, que nunca trobo buenas luces. I arribé tarde, con el tiempo chusto de montar la tienda de campanya antes que se fes de nuet de tot. Quan i arribé yera nuble (mismo cayó quatre gotiafinas),a ratos se veyeba un ciel estrelato que feba goyo de veyer-lo, pero altros ratos se meteba un gallín que feba que no se veyesen las estrelas como cal. Bai, que fotograficament no'n valió la pena, pero como ixo de las luces son cosas que no son en las mías mans de cosa sirve lamentar-se. Amés tota la nuet estió bufando l'aire, asinas que ni reflexos ni hosti... ni cosa
Con tot e con ixo fayé qualque foto, a'l menos pa demostrar que i estié :-)







2 comentarios:

  1. Asinas que estiés por a mía bal eeeeehhhh? Pues agora mesmo men-boi ta ra tuya. Bueno, no esautamén, men boi ta la reserva d'o Neoubielle a fer bella cosata por allí.
    Ebas estato bella begata en l'Anayet? Ye un sitio firme poliú. Lástima de muita chen que bin-ha en estiu y d'os fierros, casetas y mierdas de Formigal...
    Bai, a pasar buen fin d'estiu

    ResponderEliminar
  2. Sí que i estié, pero fue una escapateta bien rapida: arribar ta Sallent, pillar las claus, puyar, fer fotos, amaneixer e brincar enta casa.
    Sí que i hebe estato feba un par d'anyos, e tenié muta més suerte con las luces e con las fotos, pero tamién estianyo podié escapar-me, e ixo siempre ye d'agradeixer.
    La zona de Neouvielle ye bien maja, pero pa yo desmasiato humanizata (e ixo que no se i veye tot ixe ferrincallo que i hai en Formigal). Salut.

    ResponderEliminar