domingo, 8 de abril de 2012

Yaba

El chueves hebe visto que i habría un ratet de buen orache de maitins, deciban que no plevería dica las dos. Asinas que amaitiné e marché enta el monasterio de Sant Veturián a puyar enta la Penya Montanyesa. En Bielsa pleveba, e prou, pero como i hai vegatas que aquí fa un orache e per abaixo unaltro, decidié prebar suerte. No n'i habió, tamién i pleveba asinas que alborté la puyata e m'adediqué a paixiraquiar per buena parte de Sobrarbe. Dimpués de recorrer Baixo Penyas, enfilé cara t'Anyisclo. Quan pasabe per Fanlo mismo nevusquiaba una minquirrina. Baixé dica Broto, an que fue a veyer el churro d'el Sorrosal, que no nunca no hebe visto de cerca, an que quasi me cayó un penyón dencima (faltó bien poco, e salié d'astí a las quatre suelas). No i fayé garra foto perque pleveba e i heba un polvín d'augua desfeta d'el churro que m'habría salito la foto malament. Ya me'n tornabe enta casa quan m'acordé que feba anyos que querebe visitar el lugar de Yaba, d'el que m'heban dito que yera un lugar bien pincho. E en ye, no podié disfrutar de l'anvista perque pleveba e las boiras yeran baixas, asinas que no se i veyeba guaire. Habré a tornar-ie quan no pleva.
De tornata veyé las feixas replantatas con pins e pensé que talment i hes orquidias. E n'i heba, una especie que no hebe visto nunca en persona. E ye esta.
Total, que maitín miraré de puyar enta la Penya, aprofiando que tiengo fiesta, e se no me fallan las fuerzas (ye la primer cursa que foi en meses), miraré d'alargar-la una miqueta. Ya tos contaré.
Unas anvistas de Yaba:

Una chaminera, n'i hai muit guapas:
E aquí la orquidia, estoi que ye la Ophrys sphegodes, yeran quasi totas prou pochetas per la cantidat d'augua que i heba, e yo clavato en el bardo con es chenullos e es codos, rematé bien farto d'augua:

Hetz a tener en cuenta que no feba soque plever, e fer fotos quan pleve ye una mierda (per exemplo, cal agarra el batiauguas entre el cuello e el huembro e asinas no i hai qui mantienga el libel, se mancha el filtro polarizador, no puetz emplegar filtros ND perque te falta mans, etc.), asinas que no son fotos pa tirar codetes.

6 comentarios:

  1. I speak italian, but I always wanted to lear spanish ... Spanish is a nice language :) I don't undestand nothing in it, but I like it, also because I've got some spanish friends :)

    Bye, and Good Luck!

    ResponderEliminar
  2. If you want learn spanish, you are wrong with the blog's language because I write in aragones.
    Good luck.

    ResponderEliminar
  3. Pobre JanQuarius...ir a aprender castellano en tu blog, ja ja ja !!!! si me cuesta entenderte hasta a mi :-).
    Cuidado con las pedras y con ir a la montaña sin material para la nieve que tendran que llamar a los forestales para que te vengan a buscar. Yo casi llamo a la Benemérita el jueves !!!
    Esperaré a entrada de la Peña.

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Si que tiene gracia, pobrecico Jan, le habrá parecido un spanish un poco "raro". Niño, ya se que te da más pereza que a mí trastear las fotos en el ordenador, pero endereza por lo menos la cheminera, que luego sale el humo torcido, jeje.
    Salut.

    ResponderEliminar
  5. Pues sí que tiene gracia lo del palomo este, sí. Mira que querer aprender spanish en Bielsa...anda que....
    La foto de la orquidea es, efectivamente, una Oprhys sphegodes. Jodo, nos ha salido tempranera. En ista bal apenas an prenzipiau a espuntar as fuellas basals.
    Bueno, a beyer si tiens tiempo ta fer bella gambadeta y mos la amuestras
    Salú

    ResponderEliminar
  6. Ángel, ya me contarás qué te pasó para estar a punto de llamar a la benemérita :-D
    Igniszz, si vieses el poco tiempo que tengo... gracias que aún puedo hacer alguna escapadeta, pero delante del ordenador, si por lo regular ya me cuesta, ahora más.
    J.M.N. en Bielsa aún tardará mucho, pero estas estaban poco más altas que Boltaña. Aún queda un mes largo para verla por aquí, y con el tiempo que dan más, pero no faltaré a mi cita con las cypris :-)

    ResponderEliminar