domingo, 10 de octubre de 2010

Feria ganadera de Bielsa

Ahier se fició enn'a Villa la feria ganadera. Feba més de 45 anyatas (seguntes dicen) que no s'heba feto. Per cada día i hai menos bestiar, no pas como d'antes més que quasi totas las casas s'adedicaban a la ganadería e esta yera la principal actividat economica d'esta valle, e de totas.
Es ganaders el organizoren muit bien: i habió animación tot el día, la comida (vaca rustita mientres 12 horas) buenisma e bien concurrita, pues i heba quasi 200 personas (nos fartemos bien fartos, e encara en sobró), chicolate con torta de tardes e charrazos d'aquí t'allá tot el día. Per lo que cal felicitar-los
Asinas que esperamos que se contine més anyos con la feria, perque se ha d'ir tant bien como la d'esti anyo será un exito. I meto qualque foto d'ahier, encara que a yo no me va guaire la "fotografía social", no podebe deixar pasar la oportunidat de baixar la camara.
Las Escomas, an que se metio a's animals en exposición:
Es cuernos d'un buco. Esta foto la fayó la mía filla, pareix que le fa goyo de fer fotos, encara que la mía camara ye demasiato gran pa era. A'l canto d'este buco en i heba unaltro chiquinín de casa Judías que putiba que infectaba; no sé cómo d'un buquet tant chiquinín puede salir ixa avlor:
Es críos se'l pasoren de pistón. Quan es animals ya no les deciban guaire (perque ademés son fetos a veyer-los a menuto se no a diario), s'adedicoren a baixar a redolons per las costeras e las marguins:
A veyer se l'anyo que viene se torna a fer.

1 comentario:

  1. Me alegro que hallan recuperado la tradición de la feria, y continue muchos años más. Y por lo que veo, la aficción a la fotografía también va a tener continuidad... ;-)

    Saludos.

    ResponderEliminar