miércoles, 7 de julio de 2010

Flors de Barrosa

Ayer de tardes me'n fue enta Barrosa, "locus amoenus" como pocos. Feba tiempo que no iy'ibe, talment un anyo u una miqueta menos, pero nunca no i hebe estato a primers de chulio. Yera impresionant, tot plen de flors per totz es puestos: aguilenyas, siemprevivas, orquídias... Me i llevé l'angular, pero el cierto ye que indo tant tarde (prencipié a caminar a las 5 de la tarde) la luz no yera mica buena, per lo que no fayé garra foto que no fues macro. A qui no i sía estato nunca, le recomiendo encareixitament que i vaya, no se'n arrepentirá. Tos deixo qualques fotos de flors que fayé.
Unas siemprevivas que creixeban chunto a'l camín:
Una phyteuma, son preciosas, encara que ye imposible de quitar-las a foco de tot:
Un detalle d'una orquidia:
E una orquidia a contraluz, me pareixió un reto, e con una miqueta de retoque dichital (no guaire, subexponer-la només perque no soi mica amigo de retocar las fotos) m'ha feto goyo el resultato:

E ya, pa rematar, el "Che" de Barrosa, i hai que veyer la molsa qué formas prene:
Dica la victoria siempre!!!

2 comentarios:

  1. Això del Che té collons! Haguès dit que era una pintada. La prova a contrallum crec que necessita una mica de flash per omplir ombres entre els pètals. SAlut.

    ResponderEliminar
  2. Caldrá que antes me merque un flash, pero i hai tantas cosas que me faría goyo de comprar-me que no sé se esto tendrá nunca fin.
    No sé qué ha pasato que cal tornar a meter es datos pa fer es comentarios, qué conyazo.

    ResponderEliminar