martes, 13 de abril de 2010

Muscari neglectum

Poquet a poquet va arribando la primavera. L'altro día estiemos pasando el día en el monte, e encara que en la montanya tarda una miqueta més, ya se van veyendo es primers sinyals: flors, sobre tot chicoina u escarnaruel, las primers voletas volando, es árbols que prencipian a fer fuella, es paixariquetz en celo...
Con el macro fayé esta foto:

Pero encara se nota més per la tierra baixa. Hue he tenito que estar-me un ratet en L'Aínsa mientres cambiaban las ruedas a l'auto, que las tenebe dolentas; e mientres esperabe a que me las cambiasen he aprofitato a fer bel·la foto. Astí abaixo se nota més la primavera, ya se veyen es chitos d'es caixicos e d'es chopos, e bel·la floreta més como es artos que fan flor. He feto bel·launa, como estes Muscari neglectum:
La verdat ye que con el macro me'l paso de pistón, ya tiengo ganas de que prencipie a salir flors per tot, que estianyo es narcisos se son fendo de rogar.

4 comentarios:

  1. Me fa asabelo goyo ista planta. De feito en pille bellas y planté a suya simient en una maceta y totz os años m'en naxe bel par. Amás, a suya olor, encara que a penas se note, me cuaca asabelo.

    Polidas fotos.

    ResponderEliminar
  2. Pos yo he leito qu eye afrodisiaca, asinas que no la ixolomes guaire :-)

    ResponderEliminar
  3. Buf, ya le has cogido el truco al macro, amigo montañés. Te vas a poner las botas esta primavera (y yo que lo voy a ver en directo si puedo). Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Ala, a divertirse con el macro. Yo tambien ando con unas ganas locas. Si no fuera por que el suelo está tan bajo.

    ResponderEliminar