miércoles, 24 de marzo de 2010

Sinyals

Ya se prencipeyan a veyer es primers sinyals de la primavera... encara que per la Tierra Baixa. Dica Escalona es érbols frutals (almendreras, manzaneras, cirgollers...) son totz en flor e es pratos ya verdeyan. Manimenos en la montanya las unicas flors que se i veyen son las d'el pan de cullebra e las de las abellanera. Ixo sí, es pratos ya prencipeyan a meter-se verdes, e con l'augua que caye e la temperatura que fa -no fa mica frío- no tardarán guaire a salir es narcisos. Encara que no sería rar que encara cayés bel·la nevata, dica metat d'abril no se sabe el que puede fer.
Estas son fetas a'l canto d'el troballo, en un descampato an que i medra un arbolichón de flors rosas. No tiengo ni ideya de qué árbol puede estar (estoi que ye de la familia prunus), no sé so que per cada día me fa més goyo el macro.
E estas altras son d'ayer, quan tornabe de troballar que, como yera luego, me'n torné per La Fueva. Aora pa días torno a poder fer fotos, s'ha meso a plever e pareix que durará. Asinas ye la primavera.
Una chicoina u escarnaruel (u qualque planta pareixita):
E una veronica persa, aora n'i hai per tot d'éstas:

5 comentarios:

  1. Buenas! Creigo que ya faciés una foto d'ixe prunus fa una anyada, ye un prunus cerasifera sub. paui. Que tien as fuellas granates. Ye una ciresera chaponesa y se fa servir en chardinería.

    ResponderEliminar
  2. Ixo sí que ye rapidez (has contestato ha tota vitesa). Puede estar la misma especie, pero l'árbol churo que ye diferent (el de l'anyo pasato yera sobrarbense, e este ye ribagorzano). Ya contabe que sería ornamental, pero este debe d'estar borde perque ye en medio d'un descampato. Meri per la identificación, encara que no ha quitato las fuellas e no te'l puedo asegurar. Mersi.

    ResponderEliminar
  3. Hola compañero, muy buena la sesión de frutales. No te puedo ayudar con la identificación.
    Por cierto tenía pendiente contextarte a una preguntilla a la foto de los narcisos.
    El fondo lo puse yo, en la siguiente foto( de un diente de perro) lo comento.
    Un saludo.

    ResponderEliminar
  4. M'agraden molt la tercera (encara que la trobo subexposada)i la darrera. A casa també volem treballar el macro, a veure si ens en sortim. Salut.

    ResponderEliminar
  5. Desde que me fui de Bielsa voy pensando en mi regreso por primavera... tirado por el suelo con los cacharros, sin prisas y afotando flora con la tranquilidad... qué ganas tengo!!!!

    ResponderEliminar