sábado, 12 de diciembre de 2009

Torno a fer fotos

Per fin, dimpués d'un mes y medio con la camara arreplegando polvo, ayer de nuet salié a fer fotos una altra vegata. Como ya somos en luna nueva i heba un ciel que feba goyo de veyer-lo, con la Carrera Sant Chaime preciosa. Encara que i hai poqueta chent per estas montanyas, i hai contaminación luminica, pero mica comparable a la que n'i hai en las ciudatz.
La mía intención yera mirar de fer una foto circumpolar arredol de la estrel·la polar, pero el mío temporizador chinorri no se lleva guaire bien con la mía camara, ademés que no debié de programar-lo bien. Asinas que desisitié e pillé el 50mm f/1'8 per la suya luminosidat, pa sacar buena cosa d'estrelas. Viyendo las fotos a traviés de la pantalleta de la camara pareixeban bien, pero hue en casa no m'han feto guaire goyo, i hai muto ruido e el foco no ye guaire bien. De totas trazas, reducindo-las no se veyen tant mal, per ixo m'animo a puyar-las. A veyer cuán aprendo a fer fotos nocturnas como cal
Bueno, per mirar de conseguir-las que no quede. A'l menos se i vei fauna, perque tornando enta casa viyé un corzo, dos liepres, un teixón e ya a 100 metros de casa un ciervo que cuasi me'l meto en drento el coche.

Esta ye feta dende el mirador enta Anisclo que i hai pasato Buerba, se i vei La Punta las Solas con nieu:
Esta ye feta dende el mismo puesto enta la Penya Montanyesa, se i apreceya pro bien la contaminación luminica de A Espunya e es suyos adosatos:
La Carrera Sant Chaime:
Esta la fayé baixando per lo desfiladero de As Cambras (u Anyisclo baixo), iluminé una miqueta l'árbol con el frontal:
E esta ye feta pensando en una canción de la Ronda de Boltanya que diz, charrando d'es lugars de Sobrarbe, "luciérnaga entre montañas / no te dejes apagar / si los hombres permanecen / los dioses ya volverán":
P. S. Pareix que en poquetz días tendremos, 30 anyadas tarde, una lei de luengas d'Aragón. M'he abstenito d'escribir sobre el tema viyendo la cantidat de rebuznos que se sueltan en foros como el d'el Periodico de Aragón, que ye el que goso leyer per internet. A veyer en qué para tot.

3 comentarios:

  1. Ten cuidado con esos descansos que luego la cámara no perdona.
    Un saludo compañero.

    ResponderEliminar
  2. Pues a mi si que me gustan. El 50 de Canon es mucho mejor que el Nikon y esa foto de Orión me encanta, viste que sale la gran nebulosa ? Y buenos cielos tienes bandarra (que decimos aqui), en la ciudad-dormitorio no se ve nada negro.

    ResponderEliminar
  3. Buen trabajo, en especial la de Orion con nebulosa y la punta del arbol en la esquina inferior derecha y la de la peña Montañesa. Un abrazo.

    ResponderEliminar