martes, 3 de noviembre de 2009

Navatiando per la gáritz d'el Yaga

Una cursa muto maja ye baixar dende Escuaín dica "Os Vivers d'o Campillón", més conoixitos, cómo no, per lo suyo nombre inventato: La surgencia de escuaín. Ye un d'es sistemas d'esplucas integrals més grands d'Europa, e la baixó er primer vegata el club d'espeleolochía de Badalona.
Abe mutos anyos ficié este camín, e no recordabe lo majismo que yera. Ixo sí, cal brincar como es chizartz de pen·na en pen·na brincando gorgas e chugando-te un banyo en ixas badinas con augua de color turquesa que convidan a'l banyo se no fues perque en parte ye parque e no te i puetz banyar e per altra perque encara que no fa frío no yera cuestión de foter-se un banyo en estas alturas de l'anyo.
Total que se va río río dica A Fraga, an que una vegata abe mutos anyos fendo el barrango brinqué es 12 metros que i hai dica la gorga (qué miedo, pero qué sensación), que tamién ye un puesto majismo e torna a puyar cara Escuaín per un puyatón muto costeruto a arreplegar es coches. Per aora me despido per un tiempo d'el mont per es compromisos que tiengo. Le trobaré muta falta pero qué le imos a fer, cal ganar-se la pitanza. Salut.

Os vivers d'o Campillón:

Una de las zonas de la gáritz, m'ha feto goyo ixa ringlera de piedras:
Como ibe dezaga d'el sol (deixando qu em'adelantás pa chugar -fotograficament charrando- con l'agua) es faus se refleixaban en l'augua deixando una color preciosa:
E per fin el churro e gorgas dencima de A Fraga, el brinco de 12 metros (se fa u no fa) ye a la dreta d'el churro d'augua:

3 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. La renglera es magnética y superatractiva, pero le falta alggo al encuadre que no acaba de funcionar. No acaba de verse bien el final y hay cosas recortadas por la izquierda que no sé, no sé, pero la esencia es buenísima. Que envidia me das por poder hacer esas visitas a tus anchas CUANDO NO HAY TURISTAS DANDO LA MURGA!

    ResponderEliminar
  3. Juan Pablo, como ye off-topic alto a la dreta tiens la mía adreza de correu, el que sía me'l puetz ninviar-ie, que no ye puesto este pa ixo.
    Igniszz, yo cuando vi esa línea de piedras por el visor dije: esta es la foto. Pero al llegar a casa y verla en la pantalla también vi que le fallaba algo, ya tengo una excusa para volver, además creo que con otras focales, que con el pISa es querer meter demasiadas cosas en el encuadre, me lo recuerdas el otoño que viene a ver si consigo algo mejor, ¿vale?. La verdad es que tener esto cerca de casa y poder escaparte en algún momento (no siempre, pero hay que buscarlo también)es uan suerte. Pero bueno, tú tienes centro comerciales cerca y yo no (l´´elo con toda la ironía del mundo). Salut.

    ResponderEliminar