lunes, 6 de julio de 2009

Pareixco fato

u talment en sía.No tos pensetz que tiengo mica ganas de continar escribindo (bueno, escribir tampoco no ye que escriba guaire), pero voi fendo fotos e me fa goyo de dar-les salita e que las veiga la chent (tampoco no sé se i hai guaire chent que siga el mío pasatiempo). Pos ixo, qu evoi a fer caso a Lois Chabier, a'l menos per bel tiempo.
Las tipicas, e curtas, explicacions. Llevamos 15 días que totas las tardes plebe, muto u poco pero va pasando tronacils; e ixo, ademés d'el feto de no poder aprofitar totz es ratos pa ir fendo fotos, aporta una luz que a yo me fa muto goyo, asinas como ixas gotetas d'augua que aportan més, a'l menos pa'l mío gusto.
Un martagón, encara no son totz ubiertos, per ixo encara i habrá tiempo de conseguir bel·la foto decent:
Un cuco que ye la segunda vez que el veigo. se de flors en tiengo poca ideya, de cucos menos (menos ixe refrán que diz: Pa que se'l minchen es cucos que se'l minchen las cucas). Es dos días que es he vistos heba plevito he pareixeban como aletargatos.
Una malveta (malva malveta, cura-me la ixordiqueta, que diz la cultura popular. Talment sía un placebo, pero funciona).

En un lirio blanco (¿será albino?). No n'i hai guaires, pero este sale totz es anyos en el mismo puesto.

1 comentario:

  1. Ánimo con el blog, que no decaiga por la melancolía de los días lluviosos.
    Las fotos ganan en texturas, y sobretodo se pueden buscar esos fondos más oscuros que tan bien te han quedado en el lilium y la malveta.
    Por cierto, me gusta mucho más éste margatón que el de FN, donde tal vez el proceso de la foto la ha dejado un poco "empastelada" y pierde texturas.

    ResponderEliminar