martes, 30 de junio de 2009

Galvana

Ixo ye el que tiengo, e ademés me falta motivación pa continar con el blog, e no será per falta de fotos, que tiengo el obturador estricallato (pero que dure mutos anyos). Pareix que ya tenemos cullebrot de verano con esto i hai comentarios (anti luengas minoritarias, pero tamién bel·laún a favor) que no tienen per aón pillar-los.
Ya se verá en qué remata tot esto; tant e mientres yo sigo a lo mío, con las flors e ixas cosetas. Las fotos son d'ayer e d'anterdayer, que cuan me deixaban las tronadas aprofitabe.
¿Dica la proxima?
Una foto de silene:
Un martuel, buenismo (me'l minché dimpués de fer-le la foto)
Un detalle d'un lirio:

E un par de fiteumas:

3 comentarios:

  1. Pero de qué coda bas a dixar penchau o blog??? Qué ye ixo de que tiens galbana??? Be d'estar a calorota d'istos días, que a os montañeses tos trestuca, como no i soz acostumbraus... No digas fatezas y tira t'adebán, ombre!

    ResponderEliminar
  2. Desgraziadamén en iste tema d'as luengas s'achuntan a manipulazión, a ignoranzia y o desprezio enta o propio. Por ixo, güe encara más que no ayer cal continar enta debán con os nuestros blogs, porque fa falta que se sientan as nuestras bozes, porque son chustas y berdaderas. Por zierto, que buena pinta que feba o martuel (ya en replegarás a capazos).

    ResponderEliminar
  3. Tiene c.... la que lían. Yo creo que es por haberse quedado en paro, por la crisis debe de ser. Dicen que cuando el diablo se aburre, mata moscas con el rabo.
    Hoy en las noticias ha salido Aznar denunciando la cruel persecución que sufren los pobres castellanoparlantes, que tendrán que emigrar de Cataluña si quieren aprender la lengua del imperio.
    No tendría que ser un problema el conocimiento de diferentes lenguas y culturas, porque no restringe, sino que amplía la tolerancia y la convivencia entre las personas, que es lo que nos hace la vida más llevadera.
    Sin que se convierta en prioridad estatal, si encuentro interesante que se reconozcan las lenguas minoritarias sin el desprecio por los que las hablan, que es otra forma de discriminación. También es una lástima que desaparezcan, y por eso vale la pena mimarlas un poco más.
    Qué envidia me das cuando veo ese entorno donde vives a través de esas fotos tan chulas (veo que te estás especializando cada vez más en la flora) que subes.
    Me pregunto: cuál es el lenguaje de la belleza?
    Y también: es más violeta el lirio de Benasque que el de la Vall d'Aran?

    ResponderEliminar