jueves, 26 de febrero de 2009

Tos recomiendo una visita

Dimpués d'una semana pa olvidar (con decir que m'he perdito es carnavals ya ye tot dito) e que un par de personas s'hayan preocupato per es míos huesos perque no me deixabe notar per aquí: YA SOI EN CASA (per fin dimpués d'una semana en Zaragoza).
No voi a meter cosa més que un enlaz ta'l blog d'una persona que sí que entiende de fotografía. La entrata que tos enlazo a yo me fayó estar-me con la boca ubierta un buen rato, ixo sí que ye arte, bien se vale que m'ha inspirato (per no decir que le copiaré la ideya) pa mirar de fer cualque cosa pareixita, e se ye posible quedaremos bel día pa ir como craberetz de nuet per las montanyas e que m'ensenye cualque cosa. A yo me pareix la hostia ixa foto, e espero que a vusatros como minimo tos faya muto goyo. Salut.
Grand foto de nuet
P. S. En uns días este blog fará un anyet (¿quí me'l iba a decir?). Se no se me pasa ixe día espero tornar a fer una entrata nueva e mía.

3 comentarios:

  1. No hi ha de qué, home. Gràcies a tu per fer aquestes fotos.

    ResponderEliminar
  2. que tal plantas, soi fendo a pachina d´o camping d´Echo y bi ha uns mozez que bi estiban, que fan fotos prou buenas, asinas como tu lo fas, puncha en a seuzion d´a redolada, por l´inte he meso nomás que fauna, gran parti d´as imaxens son feitas en a redolada d´o camping

    http://www.campinghecho.com

    esprisions
    Luis

    ResponderEliminar