martes, 18 de noviembre de 2008

Galvana

Ixo ye el que tiengo, galvana pa mantener el blog. Dende que "a priori" tiengo més tiempo, no trobo cosa de qué escribir, cuento que tamién ha a veyer que cuasi no salgo a fer fotos perque no me falta fayena pero sí que me falta tiempo. En uns días me'n voi una semaneta de vancanzas, espero recargar pilas - e acotolar las de la camara- e continar con el blog.
Se no trobo motivación u no se m'arriman las musas per cerca caldrá dar per cerrata esta etapa que, se prengo ixa decisión, no habrá durato ni an un triste anyo.
Salut.

3 comentarios:

  1. Aguardo que no siga asinas!!

    Yo, en zaguerías, con o mio nuebo treballo, no en tiengo güaire de tiempo.

    Te quereba fer una pregunteta:
    Un "oxetibo?¿?" de camara reflex analochica ("de cuan enrestioron os indios"¿?) se podría emplegar en una reflex dichital?

    Y en zaguerias fer-te una proposizion: si as musas no se t´arriman, preba d´escribir d´o mundo da fotografía dichital. De como fas as fotos, camaras, etc etc.

    A bronxiar ixas bacanzas!

    ResponderEliminar
  2. A yo, por un regular, tamién me falta "inspirazión", manimenos siempre, a la fin, trobas bel tema u bella cosa interesán. Encara falta que nos presentes a las chirmanetas de Bielsa -os lugarez-. Estoi que nos podemos dar por satisfeitos que muita chen aiga conoxito l'aragonés y o belsetán grazias a tu. Animo y enta debán.

    ResponderEliminar
  3. Aspero que contines con lo tuyo blog, a berdá ye que me fa muito goyo dentrar-ie cada diya y trobar ixas fotos tan polidas que i-metes.

    ResponderEliminar