martes, 4 de julio de 2017

Rubinyera

Clasico pa prencipiar la temporata veraniega de tozals que pasan d'es 3000 metros (sin que ixo signifique que no faya altras montanyas u rutas, que pasar d'es 3000 metros tiene una importancia muit relativa).
Tocaba despertar-se bien luego pa veyer se pillabe buenas luces en es Ibons u Gorgos de Lalarri. Ixo significa fer la primer parte de la puyata de nuet, pero conoixendo el camín no i hai mica problema, e que se quedaba nieu iba a estar més dura que una penna, pero llevando es fierros tampoco no supone garra problema, encara que ye un incordio meter-te-los e sacar-te-los tres vegatas pa cruzar uns pocos metros. Ixo rai, el que importa ye disfrutar d'el que fas, encara que no i haiga luces.
El ciel raso como el uello d'un paixarico e l'ibón sin guaire augua:
 La verticalidat de Pineta: dende es 1300 msnm d'el Churro d'el Cinca dica es 3355 msnm de la Punta Treserols:
 Una envista més ampla dende la punta Rubinyera:


4 comentarios:

  1. Mucha verticalidad es esa... ufff, y lo bien que se aprecian todos los relives. En la última se ve algo de la senda al balcón o son cosas mías??? Creo que es la foto que necesitaba para aclararme con los picos... Así que a ver si lo digo bien. El pico de la derecha piramidal Astazu? Los de delante Garien, Felqueral y La
    Capilla (el redondito)? Y el Ibón debajo de los Astazus???
    Mutas gracias por enseñarlo a quienes no lo podemos ver!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Vas bien encaminada con los picos, y también se ve el camino de Marmorés, un pechugazo de los guapos.
      Robiñera, todo y que e sun 3000 y siempre hay que tener eso en cuenta, es de los más sencillos, son solo 1100 metros de desnivel.

      Eliminar
  2. No por vistas dejan de maravillarme... admiro la fuerza y belleza de las mismas, pero, sobre todo, la voluntad que tienes para captar instantes únicos.
    Cuando indicas punta de Treserols deduzco que es Monte Perdido, ¿es así?.
    ¿Nuet ó nueit?, ¿belsetán y aragonés?.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La fuerza de voluntad no es necesaria para hacer algo que te gusta.
      La Punta Treserols es el Perdido, sí. Y el belsetán es una variedad del aragonés con sus características propias, por eso hay alguna cosa que cambia.

      Eliminar