sábado, 22 de diciembre de 2018

Una tarde per Plana Canal

Pos ixo, no pintaba guaire bien, pero a la fin se metió més que interesant.





miércoles, 19 de diciembre de 2018

Ordesa dende O Cebollar

I puyé dos semanas antes en coche perque m'heban dato permiso  e el unico que consiguié fue cacegar las gafas de sol (#cagüenlaputadoros), e unaltro día me costó puyar caminando dende Torla pa poder repetir-la. No fueren malas las luces de tot, pero tampoco el que buscabe.


martes, 11 de diciembre de 2018

Ibón de Plan

Se de maitins fue a per las primeras luces de Pineta, de tardes prebé suerte con las zagueras en l'Ibón de Plan, an que i heba caito buen plomazo de nieu. Mientres i puyabe, me crucé con prou chent e me temebe que habrían tramallato per tota la nieu. Manimenos, tenié suerte en es trallos tumbatos la nieu yera zancera. No tenié tanta suerte con las luces, pero estar-ie en soledat, sentindo el frío en la cara e cantar las chincharanas... ixo no tiene precio, ye impagable.




domingo, 9 de diciembre de 2018

Amaneixer en Pineta

Aprofitando el Puent de Totz es Santos. El refrán diz: Pa totz es santos, la nieu en es altos, pa Sant Andreu, en es peus; e pa Santa Aguedeta, hasta la bragueta. La primer parte se cumplió, pero no pas la segunda e ya veremos la tercera.
Pos ixo, que en elPuent de Totz es Santos aprofité pa fer fotos a montons, e un día fue a veyer cómo amaneixeba per Pineta, e aquí tenetz es resultatos.
Hora azul:
 La luz acaricia es picos més altos:
 Poquet a poquet la luz va cambiando:
 Chugando con el sol e la rosada:
 E ya a'l canto de la presa, antes d'ir-me-ne:



domingo, 2 de diciembre de 2018

Ordesa d'agüerro

Sí, el reconoixco: este agüerro he pecato contra es míos principios relichiosos e soi ito ta Ordesa a fer fotos d'agüerro. Ya he rezato cien painuestros e 300 avemarías amés de sesions de cilicio quan voi ta la montanya. Asinas que creigo que ya m'he redimito d'es míos pecatos e puyo totas las fotos de vez pa no tener que recordar més es días de penitencia.














martes, 27 de noviembre de 2018

Calcilarruego

Paretz d'Ordesa dende Calcilarruego. M'encanta este toponimo; viene de calcil `parte baixa d'un cillo´ e arruego `royo´.










miércoles, 21 de noviembre de 2018

Una clasica e una diferent.

En contra d'el que dicen es míos preceptos relichiosos, estianyo m'he dato be·la vuelta per Ordesa. Ixo sí, a horas, como diz una companyera de troballo, indecents. Aquí tenetz un par de fotos.
La primera ye un clasicazo pero que ye inevitable de fer-la. He prebato l'efecto Orton per primer vegata e no queda mal, pero estoi que no cal abusar-ne.
 En este miré de fer un enquadre menos convencional u visto de la Valle d'Ordesa enta abaixo,


domingo, 18 de noviembre de 2018

Edén

La primer visita ta'l mío Edén d'este agüerro.





viernes, 16 de noviembre de 2018

Buixaruelo (no comments)






ghjg