lunes, 6 de julio de 2015

Per Tormosa

Fa días que no camino en serio, per ixo he perdito una miqueta la forma. Aora que la flora ye en ebullición cuesta de puyar ta ixas montanyas, pero cal cremar las toxinas de tanto hordio que cal prener pa combatir la calor. Asinas que i heba que fer una miqueta d'esfuerzo e, coincidindo que feba días que querebe ir ta Tormosa, el sabado aprofité. Me costó de puyar (sudabe como un caballo), pero mereixió la pena: ye a rebutir de flors. Gatarrabiosas, flors de nieu, orquídias per tot, bel·la farnacera, lirios... Flors per tot arreu e las envistas fan que mereixca la pena de fer-se una curseta per astí. No fayé guaires fotos, pero disfruté de la montanya.
La unica foto que he feto estianyo d'el Martagón:
 Envista enta'l Pico la Capilla, asignatura pendient que faré quan tienga una miqueta més de forma, perque la puyata ta'l Puerto la Lera la recuerdo como una de las piors que he feto:
 Gatarrabiosa, chugando con es desenfoques:
 E la envista dende Tormosa enta es picos de Pineta, Felqueral, la Capilla, Blancas de Lalarri e L'Almunia:
E ixo ye tot per aora.

4 comentarios:

  1. Que preciosidad la primera Chabier. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. preciosas fotos, tanto las flores como las estupendas montañas! Magnífico lugar!
    un abrazo

    ResponderEliminar
  3. El sábado subimos con los peques al Sacroux, todo lleno de flores, agua y mariposas, una delicia, Dactylorizas, gordolobos, gencianas, botones azules y un largo etc...aunque me quede con ganas de martagones y flores de lis....los tenias tu!!!!. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  4. Esa flor es una maravilla, Jose. Por cierto, voy de vacaciones a Cantabria, si me pudieses hacer una pequeña lista con playas donde fotografiar que estén cerca de Comillas, tú que te conoces la zona a la perfección, te lo agradecería mucho. Un abrazo.
    Hilde, la verdad es que debe de ser algo de chauvinismo, pero el valle de Bielsa es espectacular je je. Un abrazo.
    Ángel, a pesar del calor y de la sequía, la montaña está ahora preciosa con tanta flor. La flor de lis hace días que se pasó, y en zonas altas aún quedan martagones por abrir. Un abrazo.

    ResponderEliminar