martes, 6 de enero de 2015

Torna la burra ta Barrosa

Bueno, no pas la burra, un servidor. E ye que el día 3 fue ta Barrosa pensando que el 4 irinos ta bell altro puesto, e resulta que no, que la decisión final (a yo rai, a lo cabo e a la fin la cosa ye pasar un buen rato) fue ir ta Barrosa. Yo le querebe deixar el mío enquadre a Javier, pero er, que tiene més gusto e més conoiximientos fotograficos que no yo, decidió de fer-ne unaltro e yo me i quedé. Como ya i hebe estato el día anterior no me motivaba guaire, pero ya que ibi'ere...

 Dimpués con el macro m'entretenié un rato con el (poco) chel que i trobé:
 Chugando con la temperatura de color:
E con ixe ciel tant hauto sin una boira, fuemos mirando diferents puestos e a Javier le fayó goyo este enquadre. A yo no me motivaba guaire, pero aora he visto que funciona. Pero como en aquer momento no le veyé la gracia, no me treballé guaire la foto e se nota l'efecto d'es filtros que me deixó.

Se rematan las vacacions, en las que he feto menos monte d'el que habrí quiesto, pero tampoco no me'n queixo.

6 comentarios:

  1. Doncs a mi m'agraden la tercera que has baixat la temperatura però la veig més apaisada que vertical (qüestió de gustos) i la quarta amb el filtre guanya molt malgrat no tenir boires o núvols. Una abraçada i que et caigui mig metre de neu aviat ;-)

    ResponderEliminar
  2. A veure si és veritat i cau neu. Tinc algunes fotos pensades amb neu i la nit. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Muy guapa la primera ya la tercera. Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. No sé por qué, pero últimamente (y me pasa con la tercera foto, la del juego con la Tª de color) que veo elefantes en el hielo.
    :O

    ResponderEliminar
  5. Iker, no pasa nada mientras no sea un síntoma de delirium tremens :-D

    ResponderEliminar