viernes, 2 de septiembre de 2016

Treserols (e II)

Pos astí yere yo, en la Punta Treserols (3355 msnm) veyendo pasar chent e esperando a que se fes de tardes e de nuet a veyer se febe fotos.
Las luces de tardes fueren muit buenas enta l'oeste, pero malismas enta l'este. Con tot e con ixo, no esperab fer las fotos que fayé.
A la fin, i durmiemos quatre personas, un francés (bien se vale que charraba espanyol) e yo en el bivac que i hai en la mesma punta e una parella en una tendeta de campanya una miqueta més abaixo. Me durmié decamín perque yere rabentato. A las dos ubrié un uello e i heba un ciel espectacular, sin luna, veyendo-se totas las estrelas e con una Carrera de Sant Chaime brutal, pero me dio galvana de salir d'el saco e pensé que la proxima vegata que me despertás (e fueren quantas a'l largo de la nuet) farí bel·la foto nocturna. pero las altras vegatas ya yera nuble e quasi no se'n veyeba, d'estrelas.
L'amaneixer fue pareixito a la tardada. I heba boiras enta l'este e me pensabe que no podrí fer cosa, pero a la fin i habió buenas luces enta el sol e no pas ta l'altra man.
En definitiva, que estoi que repetiré la experiencia. Tos deixo con las fotos de la tardada e d'el maitín.


 E ya de maitins:




















5 comentarios:

  1. Sin duda alguna la cuarta es una pasada Chabier. Un abrazo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias, José. A mí también me gusta mucho esa. Un abrazo.

      Eliminar
  2. La quarta i vuitena són les que em complauen més. Una abraçada

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies, Eduard. Vaig tindr emolta sort amba la posta i la surtida del sol :-)
      Una abraçada.

      Eliminar