sábado, 26 de mayo de 2012

Per fin flors II



Encara que a bell valencià le parexica rar, finals de mayo e primer de chunio ye quan aquí prencipeya a salir la flora de la buena: orquidias, liliáceas, orella d'onso, etc. E ixo que estianyo encara en he visto pocas d'orquidias. Pero n'i hai unas que no fallan, e espero que no el fayan nunca: la Cypripedium calceolus. Ya llevo uns días que voi a mirar-me-las. El miércols i fue e veyé que le faltaba uns días, pero s'han llevato un buen arreón con estas calors e pareix que tienen prisa. Hue no'n he visto soque una medio ubierta, pero m'espera uns días d'ir-ie e disfrutar como un latón en un barducal. Tos amuestro las primers fotos d'estianyo, pero ya digo que i tornaré :-)
Baixando ya enta casa he parato un inte en El Plan, perque en i sale d'altra raza, e astí ibi'yera, una Dactyloriza, pero no sé se ye la majalis u la elata, encara que estoi que ye esta zaguera per es puntetz de las fuellas basals.










 M'espera un mes que malas que tienga un ratet (se el treballo e es fillos me dan el nihil obstat) habré a salir a chugar con el macro.

1 comentario:

  1. Per quan un libe de fotos de flors dab los comentaris en aragonés? M'encanta liéger-te!

    ResponderEliminar