Pero como yo no soi de dormir guaire, quan me desperté a las 6 yera nevando con alma uns copizos como boinas. A'l rato se'n deixó e veyé que podeba haber posibilidatz de que s'ubrís un fratet per l'este e, talment, buenas luces. Asinas que como ya no me vagaba d'arribar ta guaires puestos per las horas, la opción yera Pineta. I puyé con la intención d'arribar dica el cul de Pineta e veyer qué posibilidatz tenebe. Pero ixe ye un puesto an que las boiras se i quedan e no ye fácil que marchen. Asinas que quan veyié que yera difícil que se veyesen es picos, decidié de tornar-me-ne enta la presa e esperar. A la fin no i habió luces, pero sí que i heba un ambientazo hibernal que no marcaba precisament primavera, encara que dimpués salió el sol e fayó buen día.
En fin, tos deixo con las fotos d'hibernalia.
Bé, tota la colecció és brutal però posats a triar em quedo amb la segona i la cinquena i especialment la cinquena per aquest groc del canyís que trenca el blanc dominant.
ResponderEliminarTambé m'ha agradat molt l'expressió de "copizos como boinas".
Una abraçada
A mi la segona també és la que més m'agrada des de que la vaig veure a la pantalla.
ResponderEliminarUna abraçada.
Pues eso, la 2, ya te lo comente, y la del cañizo que rompe la pauta
ResponderEliminarde color de la toma.
Hola Chabier. Una serie espectacular. Cierto que la segunda es muy buena, pero a mi personalmente la quinta me encanta. Enhorabuena. Saludos
ResponderEliminarGracias, Ángel. A mí la segunda también es la que más me convence, y la de los cañizos está buscada por el contraste entre los fríos y los cálidos.
ResponderEliminarMuchas gracias por pasar Vicky :-)
Hola Chabi. tus fotos geniales como siempre. A mi la tercera es la mas me gusta. Saludos
ResponderEliminarGracias, Benito.
ResponderEliminar