Ya sé que esta ye una de las mías fotos
cansinas clasicas, pero ye que encara no soi contento con las que tiengo perque no he trobato las condicions ideals. Asinas que continaré puyando-ie dica que consiga una imachen que me deixe satisfeito. Amés, qué conyo, ye una forma que tiengo d'entreter-me em ixas nuetz d'hibierno. Como se veye que no soi estato pro buen estianyo e Papa Noel ni es Reis me van a trayer es tres obchectivos que quiero pa completar l'equipo, me conformo con uns grampons pa poder puyar ta Comodoto, perque no i hai guaire nieu, pero la poca que n'i hai ye chelata e dura como un tempán.
Aquí tos ne deixo unas quantas.
Antes d'amaneixar, la conoixita como "hora azul":
Las puntas prencipian a recibir es primers rayos de sol:
E aquí ya fendo el capullo con el sol de frent e totz ixes flarazos...
Ostres no et queixis que tenir una jardi com aquest al costat de casa...
ResponderEliminarLa primera és amb llum de lluna? He de venir a deixar-te el 70-200 i fer nocturnes amb lllum de lluna!
ResponderEliminarBones festes, company!
No em queixo Esteve, però és que mai estem contents :-)
ResponderEliminarEduard, no hi havia lluna, son els minuts previs a que els cims es posin roigs. Bones festes per a tu també.
Hola,
ResponderEliminarUna maravilla!. Casi siempre en una serie hay alguna foto que "gusta" más que el resto. Pero en ésta yo me quedo con las 4.
Saludos y Feliz Navidad
Muchas gracias, Vicky; me alegro de que te gusten. Felices fiestas.
ResponderEliminarPreciosas y me quedo con la última, que por cierto en ella se ven algunas motas en el sensor??. Un abrazo y un 2015 pleno de salud para seguir disfrutando de esto.
ResponderEliminarSí, José, llevo el sensor ya lleno de motas, y eso que tengo la cámara desde hace tres meses...
ResponderEliminarPues mira que la última la hice por hacer, porque no me dio tiempo a conseguir un encuadre chulo y el único aliciente era sacar el sol estrellado. Hay veces que la improvisación da mejores resultados que el encuadre buscado.
Buen 2015 en general y buenas fotos. Un abrazo.