Ahier de tardes marché a fer-le una gollateta a Pineta, pa veyer cómo va abanzando l'agüerro (estoi que estianyo viene antes), e como siempre que no me vaga de fer guaires cosas, acudié enta la Grota a fer las primeras prebas. Aquí tenetz es resultatos, ya sé que son mutos, pero tiengo mutas dubdas.
Aquí debaixo de Bielsa, ya feba días que veyebe esta nuquera amarilla con un rebosadero de una canal, aprofitando que sobreixeba l'augua:
Aquí ya en La Grota, un puesto fetiche pa yo e que le ha feto muto goyo a tota la chent que i he llevato:
Tot baixando, a l'altura d'el Plan, el ciel se metió una miqueta de colors, pero tampoco no fue pa tirar codetes. Y aveyetz que per bell árbol i hai colorins:
A veyer se m'instalo el Photoshop 6, perque la mía versión ye viella e no leye es RAWs de la 6D, e ye un conyazo pa poder ubrir-los, cal dar mutas vueltas.
Se intuye lo que comentas del rango dinamico en la 5 y la 6. Sin quemar el agua se ve detalle en el hueco de la derecha. Podrias comparar con la misma toma, que la tendras, hecha con la 40 y subir ambas. Por sugerir algo, vaya.
ResponderEliminarAla a disfrutarla...ara no tienes excusa: buen equipo y un valle singular...el tercer factor es el fotografo.
Vaya estreno!!!! ... preciosas todas. Que la disfrutes y nosotros también claro. Un abrazo
ResponderEliminarEm quedo amb la segona i la cinquena, tant per la composició com per la riquesa cromàtica. Una abraçada :-)
ResponderEliminarSí, Ángel, la responsabilidad será mía. Pero déjame decirte un secreto, hay una tirada a ISO 1500, y es cierto que a este tamaño no se nota el ruido, pero a tamaño grande -después de pasar un poco de antirruido- tampoco :-)
ResponderEliminarGracias, José, espero estar a la altura dela cámara. A ver cómo se da este otoño.
Gràcies Eduard. No tenia gaires aspiracions, només fer probes. Una abraçada.
Gracias a totz tres.
A 1500 !!!! alaaa, a esa ISO a mi me sale un plato de arroz, solo falta echarle las gambas !!!
ResponderEliminarY mi 40D también hacía paellas. Solo por eso (aunque hay mucho más) merece la pena pasarse a FF.
ResponderEliminar