lunes, 2 de diciembre de 2013

Frío

Este cabo de semana ye estato un no parar, pero per suerte he puesto sacer una miqueta de tiempo pa salir a fer fotos a las nieus recients. Qué fríoo que ha feto. Nevó una miqueta el sabado (no guaire, e con aire) e se cheló tot, per ixo ahier de maitins la carretera de Pienta yera de mira-me e no me toques, con una capa de ieu chelata que eslisaba un abarbaridat. Bien se vale de las ruedas de nieu, que se las chuntas a una miqueta de costumbre pa conducir en ixas condicions (no dar acelerons fuertes, no frenar, etc.) puetz ir movendo-te, sobre tot quan no n'i hai un paquete, como ahier.
Pos ixo, qu eme'n fue ta Pineta a tafaniar cómo yera e per deixar estar a'l barranco de Lalarri (tampoco no ha feto frío como pa que se chele) m'acerqué ta una cascadeta que se veye dende la carretera pero no i hai camín. D'hibierno no i pega el sol en tot el día, asinas que ya podetz contar qué temperatura i heba. Bien se vale de la ropa termica y de montanya.
Priemro m'entretenié enb el Plan esperando las primeras luces sobre las montanyas d'el cul de Pineta. La yegua solo colaboró estando-se quieta quan yera pixando, per ixo sale con la coda debantata:
 China chana se van tenyindo las montanyas:
 Dica que i hai un inte que ye espectacular, pero dura muit poco:
 Ya en la man pacina:
 Dimensionando una miqueta:
 E l'obchectivo d'el maitín. Ixa paret se queda como lavata, pero en el RAW sale igual...

3 comentarios:

  1. Oso argazki ederrak!!!!

    ResponderEliminar
  2. Brrrrr!!!! Menos mal de las ruedas de nieu !!!!
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Mila esker, anónimo :-)
    Pues sí, Ángel, si no por ellas no puedo subir a Pineta...

    ResponderEliminar