domingo, 24 de marzo de 2013

Per Ordesa

Ahier, como totz es sabados se l'orache u altras circumstancias no el impiden, marché ta la montanya un ratet de maitins. No sabebe guaire bien t'án pegar (Tringonier, unaltra vegata ta Comodoto, Barrosa...) pero charrando el viernes con un amigo me dio la ideya e me tentó con una foto que me ninvió per correu: Ordesa.
I fue pero las condicions no yeran las mismas que las de la foto que m'heban ninviato. La calor d'el viernes heba feto que se'n is muto chel, pero ya que ib'yere, hebe d'aprofitar. La cursa ye conoixita per quasi totz, asinas que poco he de contar.
Tos deixo una pila de fotos, e las que se me quedan per no cansar. Poca presentación precisan.
Es churros d'el principio:







 Las famosas Gradas:

 E la "Cola de Caballo":



  
 Una gollata enta abaixo:
E un visitant quan me metié a almorzar. La foto ye feta con el 100 macro e tiene un chicot recorte, conque poco miedo me teneba (le podeba més la fambre a la pobra gralla):

2 comentarios:

  1. Como esta Ordesa¡¡¡¡ el jueves voy para ver si pillo algo, espero que aun quede algo de nieve y veremos si soy capaz de llegar, sabes que soy un poco patoso.
    Un buen trabajo, como siempre.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Gracias Doroteo. Nieve quedará, lo que no sé cuánto porque dan agua y temperaturas altas. Cuidado con el hielo y los aludes.

    ResponderEliminar