jueves, 12 de abril de 2012

Puyata frustrata

Cagondiós, no que tot l'hibierno veyendo la Penya Montanyesa sin nieu, e el día que decido de puyar-ie, yera tot "parejo", el día que més n'i heba. Dende aquí no se veye, e yo me pensabe que i habría nieu en la cara norte, pero tamién n'i heba en la sur. Ya el veyé quan paré en A Buerda a prener-me el café (sin ixe café no soi persona), pero como ya el tenebe enn'a capeza (dura como una penna) pensé que no perdebe cosa per fer la prebatina. La ideya inicial yera de puyar dende Oncins t'O Picón d'o Libro, baixar enta A Collada Ceresa e dende astí ta Oncins per O Tozal d'os Pozos. A partir de 1700 m. d'altitut ya pisabe una miqueta de nieu, e a partir d'es 1800 ya n'i heba un buen paquete. Pero como yera luego encara yera dura e no foniabe. Ya no puyé per ixo per A Faixa o Toro, perque hebe leito que con nieu u chel yera fura.
Pa cruzar A Canal Mayor ya habié de perder altura perque no m'atrevié a seguir el camín que llevabe (sin nieu garra problema, pero nieu chelata se se te'n va un piet baixas sin saber cómo t'A Torrolisa), e quan me faltaba 50 metros de desnivel ya veyé que yere metendo-me en una embarcata de las buenas, perque ibe sin piolet ni crampons, només con el tocho d'abellanera (e bien se vale que me'l llevé). Asinas que me die la vuelta, perque me faltaba la zaguera pala que ye prou costeruta.
E baixando hebe de clavar el tocho més de medio metro e calciar pa poder clavar la punta de las botas e ir baixando china-chana.
Total, que habré a tornar-ie unaltra vegata, perque me quedé sin poder veyer las vistas dende la punta, sobre tot enta la cara norte. Pero rai, me veyé bien piyando, e ixo que no caminabe dende l'agüerro, se veye que no he perdito tota la forma, a veyer se la puedo recuperar dentro de poco.
Ya tos contaré quan i torne e pueda fer el que tenebe previsto, con track e tot :-)
Con tot e con ixo, qualque foto fayé, pero no guaires perque yere més per la seguridat...
L'anvista enta Mediano:
E ya quan decidié de baixar sin fer cima. Se i veye A Tuca, e yo salié per dencima d'ixe cillo, e baixé a empalmar con el camín que pasa per debaixo perque el veyé més segur:
Pos ixo, unaltra vegata será.

5 comentarios:

  1. Pues éso, que otro día será... que no es cuestión de romperse la crsima, XD!

    La segunda foto me encanta!

    Y si hay posibilidades de nieve, siempre mejor subir con los crampones en la mochila, que bajar resbalando y con cara de susto, jaaaaajaja.
    Salut!

    ResponderEliminar
  2. Si ve Lucia esta entrada no te deja mas salir solo al monte, ademas no es la primera movida que te metes, cuidado company !!!.
    La segunda, que se ve la Tuca, es chula, aunque da la sensación ?? de que el horizonte se cae, pot ser ??? o son las nubes del horizonte ?? Subela a FN, a paisaje company.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Hola Felquera,
    he visto tu comentario en mi blog y como desde ayí no se responder me he metido en el tuyo ¡Preciosas fotos! unos paisajes muy buenos y muy bien conseguidos.
    Pues nada, espero tus aportes en aragonés. Un abrazo y enhorabuena

    ResponderEliminar
  4. Antonio, volveré, claro que volveré, porque además me he quedado con las ganas de disfrutar de Treserols desde la cima :-)
    Ángel, se lo conté, pero tampoco hay que dramatizar demasiado. Pensaba si hubieseis podido venir en la embarcada que ps habría metido... Igual me dejabas de hablar ;-)
    Antonio, gracias por tus palabras.

    ResponderEliminar
  5. Menudas aventuras, me hacen recordar otras donde me pasó 3/4 de lo mismo. Toda previsión es poca. Para hacer la cabra siempre hay tiempo!

    ResponderEliminar