Mama mía se feba días que no escribibe cosa. La verdat ye que en tot este tiempo no he salito mica, menos pa'l Puent de la Constitución que puyé ta La Estiva pero no i fayé grans cosas. Pero esto maitín per fin m'he decidito. Feba días, en estas vacacions, que querebe ir ta Barrosa a fer qualque foto nocturna, pero entre la galbana e el aire de puerto que no nos abandona, uns días més calient, altros -como hue- més fredo (¿quán nos deixará este puto anticiclón?) no m'animabe a ir-ie. Asinas que ahier decidié que hue farí las primeras luces. Soi salito de casa a la 5:45 d'el maitín (demasiato luego, podrí haber puesto dormir una horeta més) e ta Barrosa que soi marchato. Pro a fes que quan i soi arribato ta'l cul encara yera nuet preta, asinas que a esperar. No i hai nian una lermeta de nieu, ye tot raso e l'unico que pisas, e només en bell trocet, ye chel. Alto sí que n'i hai, pero pa estar a l'altura que somos de l'hibierno, habría a estar tot plen de nieu, e las fotos habrían ganato prou. En he feto bel·launa quan no i heba encara luz, pero como ni i heba luna (yera amagata per la man de Ruego) no han salito bien, asinas que las borraré. Asinas que m'ha tocato d'esperar-me una hora a que arribasen las primeras luces. La temperatura no yera mala, pero l'aire de puerto feba mal estar, creyando una sensación termica prou per debaixo de la que realment n'i heba. El caso ye que ixa luz dura bien poco, asinas que en un quarto d'hora ya yera tot feto e cara abaixo.
U ixo me pensabe yo, perque quan ya yere a'l canto el coche, me miro entazaga e veigo estas preciosas colors, asinas que la proxima vez que i vaya (a veyer se nieva e i puedo ir con las raquetas) habré a tener una miqueta més de paciencia. Podetz veyer es volturnos que i heba con l'aire.
No ye que sía baixato encantato de la vida con las fotos, pero a'l menos m'he sacato el mono que tenebe, dimpués de tantismo tiempo sin fer cosa, ni de montanya ni de fotografía (que no sía a's fillos, prou que sí).
Bueno, deixo d'estraliar ya, espero poder dar-le una miqueta de vida a'l blog, pero como no salgo perque es fillos e el treballo me tienen prou aqueferato, no puedo dar-le la vida que querrí.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No me imagino todo el circo y el valle nevado, tiene que ser muy bonito, sobretodo por las caracteristicas y lo pequeñito que es en comparación al que tiene al lado.
ResponderEliminarVeo poquita nieve, però igualmente cuando los primeros rayos tocan las cimas es un momento culminante :)
Un saludo.
Gràcies per passar, Pere. Ara hi vull tornar quan per fi hi hagi neu, perque aquest any està molt malament. Salut.
ResponderEliminarLas dos últimas son preciosas. Te puede la impaciencia, jeje
ResponderEliminarYe una pena, pero más que la impaciencia, me pueden las prisas. QUé te voy a contar a ti lo que suponen dos pequeños.
ResponderEliminarOh, poca neu... Ha d'haver estat especial, Barrosa és màgic, és silenci, tranquil·litat... I si ho és en estiu ni m'imagine ara, quina sort tens Chabier! Salutacions i entaban
ResponderEliminar