domingo, 31 de julio de 2011

Una nuet a'l raso

La nuet d'el viernes a'l sabado estié dormindo a'l raso. De tardes hebe charrato con un amigo fotografo que ye de vacacions per aquí cerca (tos recomiendo veyer qualques fotos suyas, aquí e aquí) e yenos discutindo se puyar a fer nocturnas u amaitinar pa fer l'amaneixes. Total, que conseguito el permiso de las respectivas chefas, decidiemos de fer-lo tot de vez e dormir en La Estiva.
La nuet, en prencipio, yera propicia pa fer fotos d'estrelas: mica luna, ciel raso e no guaire contaminación luminica (sí, desgraciadament aquí tamién n'i hai). Pero debeba d'haber boiras finas en las napas altas de l'atmosfera, perque no se veyeba tantas estrelas como esperanos. Total, que quasi totas las fotos nocturnas que fayé se'n irán a escape ta la papelera.
Aquí el carro dencima de La Capilla:
Como podretz veyer, quasi no se veye estrels, e més se el contimparatz con esta foto presa d'hibierno tamién sin luna.
Asinas, que como no'n vale la pena de veyer-ne més, paso ta l'amaneixer. Dimpués d'adormir-me sobre las 2:30, me costó de mover a las 6:15. Se i hes habito bel·la boira per la zona de Treserols, el ciel habría ganato, pero con tot e con ixo, estió bien:
Una vegata que ya se yeran pasatas las luces royas de l'amaneixer e que s'homocheneizoren las luces, encara fayemos qualque paisache més, pero decidiemos ir a mirar de fotografiar qualque chizart u marmota. En veyemos prous d'es dos bichos, pero no podemos amanar-nos-ie tot el que querenos, e ixo que inos bien armatos (d'obchectivos, prou que sí); pero qualque cosa se podió fer:
Mientres esperabe a veyer se quereba salir la marmota d'el suyo cado, aprofité p amatar el tiempo afotando paixariquetz que se m'amanaban, como este bisbita alpino:

U esta codirroya:
U esta collalba roya:
E ya pa rematar, que se no me sale desmasiato larga, a ratos bufaba una miqueta de puerto, asinas que la gabacha (asinas se diz per estas montanyas a la boira que pasa per es puertos debiro a l'efecto Föhn) acucutiaba per lo Puerto la Lera e Montaspro:
Au, se encara hetz leito dica aquí... Salut

No hay comentarios:

Publicar un comentario