lunes, 10 de agosto de 2009

Panoramica dende Rubinyera

L'altro día puyé ta Rubinyera con totz es talabartes (sobre tot el tripode, que pesa més que la puta que el cagó cuan puyas ta un pico). Ye un tres mil d'es més chicotz, seguntes uns mapas mide 3.005 m. e seguntes altro 3.003 m. Total, que fas rodar una tusco de la punta cara abaixo e ya no arriba ta's 3.000. El caso ye que encara que no sía d'es tresmils més celebres, tiene una anvista buenisma enta Barrosa, Treserols, Marmorés, Ruego, L'Almunia, Mondoto... La pena ye que l'altro día s'amanaba la tronata que cayó di nuet e i heba muit mala luz. Con tot e con ixo, ya que i hebe puyato el tripode me decidié a fer-ie cualques fotos pa fusionar-las como panoramica, e aquí tos deixo el resultato.

2 comentarios:

  1. Un tresmil es un tresmil, y siempre hace más ilusión que un 2999, pero realmente lo que importa son las sensaciones subiendo (o bajando) que es lo que da valor a la ascensión.
    Salut

    ResponderEliminar
  2. Pues como siempre voy a las cuatro suelas, tanto al subir como al bajar, prefiero quedarme con las sensaciones de la cima ;-)

    ResponderEliminar