domingo, 28 de julio de 2013

Per fin el martagón II

Per un regular, se salgo es sabados ta'l monte no goso ir-ie es domingos. pero dende el miércols me rondaba per la capeza una mata de martagón que veyemos e que yera pa ubrir-se. E como no me la sacabe de la capeza, hue soi ito a veyer-la como plan B. Perque el plan A yera ir a veyer se ya i heba actividat de la Parnassius apollo. Asinas que a las 6 soi salito de casa, soi ito t'an que las goso fotografiar pero no'n he visto ni una; la mayoría salen d'agosto, pero estianyo como es ciclos de la naturaleza no i hai qui es entienda, ibe a prebar suerte.
E como no i ha habito suerte (ya i tornaré més entadebant) m'he lanzato a per lo plan B. A las 7:15 yere en Pineta, pero antes he parato en el Plan perque i heba unas luces muit buenas. Pero entre que he aparcato, soi ito, he sacato el tripode, he meso l'angular, etc., las luces ya no yeran las mismas :-(

Ya en Pineta he trobato la mata de martagón, e dimpués de fer las fotos canonicas de la flor, he prencipiato a fer-ne altras. Per un regular yo fotografío las flors como se isen ta una guía de flors con una miqueta d'acercamiento, el que fa quasi tot el mundo; pero i hai vegatas que veigo "altras fotos" que se'n van de representar la flro e foi abstraccions. Curiosament, en Pere Soler en charra d'esto en el suyo blog e han coincidito las mías prebatinas con la suya reflexión.
 Aquí las tipicas:

 Las no tant tipicas, chugando con claus altas e desenfoques:


El que ya no ye coincidencia con Pere Soler, seno inspiración u plachio, ye esta foto de martagón, er sabe per qué:


7 comentarios:

  1. Una preciosa serie Chabier, la primera y la última me encantan. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Gracias José. La verdad es que he estado solo 20-30 min., pero qal igual que ayer sabía que no tenía foto, hoy sí. Gracias por pasar y un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Avui sembla el dia dels marcòlics ;-))
    No cal dir-te que a mi m'agraden la 4 i la 6...perquè serà?? jeje
    Les primeres estan en la línia del que s'espera d'aquest tipus de fotografia, crec però que la gràcies és fer una fotografia que ni tu mateix puguis repetir.. :D
    Salut!

    ResponderEliminar
  4. Sí, ja he vist que algú altre també ha pujat alguna entrada d'el marcólic.
    Les priemres son, com dic, les esperables i les que faria tothom, les altres ja son una interpretació més personal, buscant coses diferents, menys la ùltima que és una còpia de la teua :-), i és que ja hi ha molt poques fotos originals.
    Salut.

    ResponderEliminar
  5. 4 i 6....sin duda. Es de agradecer ver algo diferente, aunque es arriesgado. Voy a ver el de Pere.
    El 10 subo...igual aun puedo hacer algo de flora aun !!!!
    Un abrazo

    ResponderEliminar
  6. Ángel, es arriesgado si solo haces lo diferente, si además de lo de diferente haces lo clásico no pasa nada. Ya te digo que en escasa media hora me dio tiempo a todo :-D
    El 10 quedará algo de flora, porque este año va todo más tardano, pero lo espectacular ya está a punto de pasarse, ahora me toca volver a hacer montaña y paisaje. A ver si este año nos podemos dar una vuelta por Tormosa, pero yo a la hora de comer en casa ;-).

    ResponderEliminar