sábado, 27 de julio de 2013

Ibons d'el Sen

Esto maitín m'han llevato ta's Ibons d'el Sen, en la val de Chistau (he de reconoixer, e me'n pena, que la conoixco poco). La verdat ye que mereix la pena, e més se te fas la mitat d'el camín en auto e te sacas la mitat d'el desnivel. El puesto yera muit pincho e vale la pena d'ir-ie. Pero entre que llevo tota la semana dormindo poquismo e mal, feba muto aire e las luces no yeran buenas, ye estato un d'ixes días que sabes que per més que t'esfuerces no vas a fer garra foto decent. Asinas que no m'he esforzato guaire :-)
Pos ixo, que ye bien majo encara que las fotos o fayan chusticia a'l lugar.
Un trallo en un churro puyando:
 El segundo Ibón d'el Sen (la verdat ye que he de consultar es mapas, talment tienga un altro nombre):
 L'Ibón d'el Sen, u a'l menos bell cacho:
 El primer basetón qu ete trobas puyando, encara que yo el he fotografiato de baixata, con el macizo de Cotiella a'l fundo:
 E una Inachis io que hemos trobato en uns pratos arribando ya ta l'auto. Estoi que ye la primer vegata que la veigo, e ye preciosa, encara que no yera ni la hora buena (la una e quarto) e bufaba muto aire:
.

14 comentarios:

  1. Me encanta la segunda foto Chabier, compositivamente es muy buena. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Quin lloc, si ja t'ho dic sempre... jeje
    La segona m'agrada també i ara he vist la pano que s'ha marcat el Javier incloguen tot l'Ibon i té una pinta tremenda.
    Salut!

    ResponderEliminar
  3. Gracias José. Cuando la estaba haciendo pensaba: Bueno sí, su primer plano, un plano medio y las montañas de fondo; pero es que ayer era uno de esos días en que no encuentras la foto o las musas huyen de tí. Gracias y un saludo.
    Pere, el lloc és guapíssim, es veu que Javier estava més inspirat que no jo :-D
    Avui de bon matí he estat amb el martagó, després hi pujaré alguna foto. Gràcies.

    ResponderEliminar
  4. Hola Chavier...no lo conozco...per el lugar se lo vale


    E Martagón movidito... una chulada, el Pere te pedirá royalties...jaja

    Ha llovido mucho, no!!

    salut
    joan

    ResponderEliminar
  5. El lugar es muy guapo, Joan, ambiente de montaña y relativamente cerca del coche si es un 4x4.
    No le pagaré royalties porqu eno me dijo la técnica usada, así que para mí fue un descubriemiento aunque me "inspirase" la idea :-D

    ResponderEliminar
  6. Joooo...si me lo dijo en FOTONATURA...

    POR QUE ZONA ESTÁ EL IBÓN ??

    GRACIES
    JOAN

    ResponderEliminar
  7. Yo tamién i estié. Amás... nos viyén, astí alto an que ye la dentrada ta l'ibón. Te yibe a saludar pero no sabebe si yeras tú. Ara que me he fotiu aquí vigo que sí. Yibas con bela misacha. Yo puye dende Puen Pecadors con es tochos y la canya penchada a la esquena. Fayó mal orache pero podié petar antes de pillar-me la tambanada d'augua que dimpués fotió, y coger bels camparols.

    Saludos,
    sergio

    ResponderEliminar
  8. Joan, saliendo desde san Juan hacia la Engrota, y de ahí ya caminando por el PR.
    Sergio, sí que me resultó curioso veyer a un tío con pintas de corredor de carreras de montanya con la canya de pescar en la mochila :-D
    Unaltro día me'l dices, que nos farén la charradeta.

    ResponderEliminar
  9. Sí. A viyer si cuan pegue ta Bielsa bel día podesen coleutar. Si no conoixes mica la valle nuestra te recomiendo tamién, amás que bien cerqueta d'an que estiés, la cursa pes ibons dende Viadós. Puetz fer-te cuatro ibons en una circular. Estoy que la tiens penchada en wikiloc en "Ibones de Chistau". A totz es que no el conoixcan: la puyada tal Sen son 7 kilometros i puyas 1.200 mtos. de desnivel. Se'n puya a saber-lo bien, cosa que viyer con la puyada ta la Basa la Mora dende Plan, que ye muto más dura.

    Per cierto.. Chabi, las fotos espectaculars. I la de la pasavela: enorme. Me tiengo que foter más a sovent tal blog tuyo.

    ResponderEliminar
  10. Quan quieras Sergio, yo es chueves de tardes goso ir ta Plan, se yes per astí nos podemos prener qualquecosa pa fer la estrolicadera un ratet.
    Astí a'l canto tiens el mío correu per se quiers concretar més. Salut e gracias.

    ResponderEliminar
  11. D'alcuerdo Chabi! Yo yibe a estar-me alto cuasi tot el mes pero m'han trucau d'el troballo con caracter de urxencia esta semana con lo que a lo más i podré puyar nomás bel cabo semana. En setiembre viese que me podré puyar bel día más. Si vigo que ye chueves te'l digo sin falta.

    Espectaculars las fotos!
    El zaguer domingo cuan torné a escar camparols me blincó un pavo (urogallo) tasament a nueve u diez metros de distancia. Yera un macho i encá podié viyer-le toda la zella pintadeta de royo.

    ResponderEliminar
  12. Quan quieras Sergio, se quiers que fayamos bel·la cursa en cabo de semana, sin problemas. Ixo sí, para cuenta que yo te veyé fuerte e yo de verano pierdo la forma :-)

    ResponderEliminar
  13. Hola Chabi,
    Perdona la tardanza. Tot agosto estié sin portátil i este mes me han feto baixar ta'l troballo a tot meter cuan ni sisquiera m'hebe puesto acomodar. Querebe puyar ta Lardana. Al millor encá i hai tiempo anque sigán ya d'agüerro. Ara estes días foterá buenas tambanadas d'augua, que per una parte ya yera minister tal país anque ha feto una segunda parte de setiembre ideal ta encara poder puyar ta l'alta montanya (ta es camparols estió millor es primers días de este mes) pero estoy que la temperatura encá no'n baixará güeire i se podrá fer bela cursa cuán deixe de prever. No sé cuán podrí puyar pero si te'n apeteix de fer ixa cursa ya parlarén. Torné a puyar no fa güeire tal Cau i tal Sen pero difueras d'ixo ni podié estar pel lugar, que tenié que baixar a escape. Si no ya farén bela gambadeta cuan quieras pe's nuestros lugars.

    Saludos Chavi!

    Que vaya bien!

    sergio

    pd- No te'n fayas... que tamién me cuaca de yir tranquilet per la montanya i he estau en millors momentos de forma que no pas éste. I ya vigo con ixas fotos que tú puetz puyar más a sovent ta la montanya i no creigo que puyes volando, jaja.

    ResponderEliminar
  14. Yo llevo dos meses que apenas camino e he perdito la forma de tot, e no més me faltaba el chaquetazo que me fotié chugando a fútbol, que encara me fa mal. Quan arriba l'agüerro yo m'adedico a's fabolars, no pas a las montanyas.
    Pero ya charraremos pa l'hibierno, bel·la montanyeta sencilla. Salut.

    ResponderEliminar