martes, 26 de agosto de 2014

Punta es Verdes

El domingo, despierto dende las 6, no se me ocurrió unaltra cosa que ir-me-ne ta Punta es Verdes, entre la montanya de Revilla e Pineta, dimpués d'haber estato tot el día anterior de fiesta en Chisagüés. No se me fayó tarde, pero uns vinetz comendo e bell pacharán en el guinyote posterior me pasoren factura. Tenebe ixa idea dende feba días, e el plan yera baixar enta el Mallo Gran e per la Man Pacina dica tornar a empalmar con el camín que puya ta Portillo, pero quan arribé en la punta, yere remallato (el vin, bell pacharán e 1900 metros de desnivel positivos me deciba el GPS) e decidié de tornar per lo mesmo camín. Ya i tornaré, quan no haya salito el día anterior, e faré el plan inicial. Tant e mientres, tos deixo bel·la foto testimonial, perque ni me llevé el tripode ni tenebe fuerzas pa pensar guaire en composicions e demés he he, asinas que la unica pretensión ye que tos fayatz una idea de las anvistas que i hai ;-)
 Dende Portillo enta Bielsa:

 Dende Portillo enta Tella e Penya Montanyesa:


 Debaixo de la Punta Blanca enta el Cuezo, Suelsa e Fulsa:
 Dende Punta es Verdes enta Treserols:


 Enta L'Almunia (i estié l'altro día, pero no me funcionó la camara), se i veye tamién la Estiva:

 Enta Castillo Mayor:

 E dende Faixeta Lans (m'encanta este toponimo), el Circo de La Sarra, an que naix el barranco d'Angonés:

E esto ye tot per hue :-)

6 comentarios:

  1. Ya no tienes 20 años Sr. !!! Fiesta y montaña mala combinacion. Ayer en l'Aigüeta de la Bal, por encima de Sahunc vi alguna Parnasius, no llegaban a ser ORDAS pero algunas vimos, en este valle menos salvaje somos mas modestos.
    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Pues sí, Ángel, aunque no me pasase ni mucho menos, estos excesillos a cierta edad ya se pagan je je.
    Este año por aquí no he visto tanta cantidad de Parnassius como el año pasado por ejemplo, pero nunca fallan a lo largo de dos meses. Ya les queda poco.
    Otro abrazo.

    ResponderEliminar
  3. Chabi, el parcharán a cierta altura produce esos resultados....y en las fiestas de Chisagues más...
    Magníficas fotos del Portillo y de todo el Macizo.

    Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Preciosos lugares y bonitas fotos.
    Chabier, muchos de estos lugares no puede dejar de pensar como sería poderlos fotografiar por la noche. Un abrazo

    ResponderEliminar
  5. Muy guapas las fotos Chabier. Si a las 6 piensas en ir al monte y todavía te da tiempo de coger buenas luces desde esa altura, caminas o corres por el monte?. Un abrazo

    ResponderEliminar
  6. Ostia, quánta chent. Se'n va un a dormir ta la montanya e se le plena tot esto de comentarios :-)
    Juan Ángel, ya se os echó de menos por Chisagüés, pero queda muy lejos de la villa y corte, a ver si ponen un AVE hasta Parzán, o por lo menos hasta Bielsa. Un abrazo.

    Eduard, no me hables de nocturnas, que entre que mi cámara no es la mejor para esos menesteres y para una vez que salgo a hacer noche con vistas a unas nocturnas se me nubla sin estar previsto, tengo muuuchas ganas de intentarlo. Un abrazo.
    José, hay gente que está muy fuerte, yo solo ando, un poco rápido pero solo camino. Y eso que salí con luz, que por lo general soy de empezar a caminar con el frontal puesto. Un abrazo.

    ResponderEliminar