sábado, 2 de agosto de 2014

Faixa d'as flors (II)

El chueves, veyendo que l'orache pa hue yera malismo, como en efecto ye, e que el viernes podebe escapar un rato perque de mediodía daban tronatas. Como no sabebe ta ón ir (me pilló con es calzons per es tubillos), m'acordé de que hebe visto en el blog santialpino que heban feto la Faixa d'as Flors, en Ordesa, e encara que la hebe feta fa dos anyos, tenebe ganas de repetir-la pa veyer flor de nieu, perque l'altra vegata la fayé en septiembre en quedaba biena pocas e ixutas.
Conque a las 6 yere en Torla pa poder pasar es fierros de Cotatuero antes que tronás. Chustó me fue, fue prencipiar a baixar la canal con fierro, prencipiar a sacr-me l'arnés e sentir el primer truen. Cara abaixo a totavitesa, bien se vale que no'n cayó soque quatre gotas.
Puyé per Carriata e baixé per Cotatuero, yera tot plen de flors: lirios, siemprevivas, aster alpinus, arnica (no sé se la verdadera u la falsa), flor de nieu, el brizón amarillo, etc. E de fauna i veyé chizarces (pocos, no pas tantos como se'n veyeba habe tres u quatre anyos), marmotas, grallas e, el que més goyo me fayó de tot, dos gorrions alpinos.
Como siempre, tos deixo qualques fotos.
Puyando enta Carriata, el Tozal d'o Mallo:
 Anvista enta Tendenyera e val d'Otal:
 Mosquito sobre arnica:
 Vista enta la parte superior de Cotatuero dende A Faixa:
 Ya qu eib'yere, hebe de fer bel·la foto a las flors de nieu, encara que en he visto més en altras zonas de la montanya de Bielsa:
  
 E el barranco que dimpués caye per lo Churro de Cotatuero:



Unaltra:

E ya habié de baixar a tota vitesa...


4 comentarios:

  1. Preciosa la luz que tiene la cuarta foto y muy chulo el contraste cromático de la primera. Un abrazo y buenas vacaciones

    ResponderEliminar
  2. Hola Chabier!
    Yo también me he fijado en esa cuarta foto, y en el ángulo desde el que la hiciste. Supongo que fué desde un saliente rocoso que se "cuelga" más sobre el valle. Siempre haces fotos preciosas y únicas, sigue así. Un saludo.

    ResponderEliminar
  3. Quina passada de llocs. La segona m'hi he quedat molta estona mirant-te-la, m'ha agafat vertigen. Magnífic treball

    ResponderEliminar
  4. Gracias José, a ver las vacaciones, porque no iré a mi medio, eso de tanta agua y todo llano no es para mí :-D Buenas vacaciones y buenas fotos para ti también. Un abrazo.
    Gracias por partida doble, Santiago, por pasar y por darme la idea de volver a la Faja. La foto está hecha cuando sales de la parte más estrecha y das vista a esa zona, desde un saliente con una roca gorda. Un saludo.
    Moltes gràcies, Eduard, si tens vertigen et recomano que no facis la Faixa d'as Flors, perque és impactant la caiguda que hi ha, i ja no et dic res de les clavilles.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar