lunes, 29 de abril de 2013

Mal orache

Este cabo de semana, como ya sabretz, ha feto un orache malismo. E ixo que es dos días, tanto sabado como domingo, daban posibilidatz de buen orache de maitins. E infeliz que ye un e se'l creyeba, encara que daban frío querebe tornar ta Comodoto. tanto sabado como domingo me desperté a las quatre d'el maitín, pero en mirar-me per la finestra de la cocina sabebe que esplans se'n iban a cascar-la... Pero mientres que qualsequier persona normal habría aprofitato pa tornar a dormir, yo no. Soi medio insomne e quan me despierto me cuesta horros tornar a dormir, e ixo se el consigo. Asinas que es dos días fendo tiempo pa marchar.
El sabado decidié d'ir enta abaixo a veyer se no pleveba, pero quanto més baixabe més plebeba. A la fin, farto, torné ta Morillo a visitar las orquidias que hebe traobato l'altro día e mismo n'i heba bel·launa nueva. Qué incomodo ye fer fotos plevendo a tot plever:

Como torné luego e per fin s'ubrió el ciel, me llevé a's fillos ta Espierba pa que chugasen con la nieu, perque cuento que esta será la zaguera que caiga dica l'agüerro que viene. I heba unas vistas sobrebuenas, pero no me convencen guaire las fotos perque tenebe un uello mirando per lo visor e l'altro cosirando a'l chicot, que te la fote en la uembra d'un uego:


E el domimgo marché ta Barrosa, a veyer se tenebe suerte e s'ubriban las boiras, pero no'n tenié, de suerte, e no fayó soque nevusquiar:


E baixando chugué un ratet con el macro e el chel:

3 comentarios:

  1. Muy buena serie. Me encanta la primera, aunque moleste la lluvia esas gotas le dan gran belleza a la foto. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Mal orache, si señor. Ya cansa. Agora o que cal ye calor, flors y bella plebiadeta...pero no isto coño que agora mesmo ye nebusquiando en Biescas...
    Si ye de consuelo, yo tampó men torno ta ro leito dimpués de debanta-me si ro diya sale nublo o plebiendo. Siempre bi-ha cosetas ta fer y ta fotiar.
    Hala salú

    ResponderEliminar
  3. Sí, José, mi idea era ver si por abajo ya no llovía y aprovechar las gotas de la lluvia de la noche, pero no había dejado de llover...
    J.M.N. yo tiengo mutas ganas que faya buen, el que tú dices, bel"la ruixateta cal, pero ya ye prou de fredo :-)

    ResponderEliminar