domingo, 14 de abril de 2013

Fornos

Ahier tenebe un compromís e no podebe marchar guaire leixos pa estar luego en casa, asinas que tocaba una curteta e qué millor puesto que Fornos con tanta augua e nieu como estianyo. Se me feba rar ir sin ropa termica, molatieras e raquetas, pero ye que la primavera ya truca a la puerta.
No defraudó, e mismo trobé una envista nueva que no conoixebe:





 Aquí el famoso Chorro. Baixaba un mangazo d'augua d'es buens, e per fin podié cruzar el río pa veyer-lo con augua (encara que el risgue de foter-me un banyo yera astí e a la fin tot se saldó con un piet endrento el río, encara que pensé que podría haber estato pior):

 Aquí el río que caleba cruzar pa veyer O Chorro, que queda a man dreta:


Ecomo ya va arribando la primavera, me vagó de chugar con estas hepaticas:


 Esta planta la trobé a'l canto de la primer Fuent de Fornos, e como siempre no sé quál ye. Le fayé dos fotos, una d'ambient e unaltra con detalle en la flor, a veyer se bel·laún (JMN, sobre tot), me la identifica:

4 comentarios:

  1. Guapa serie, especialmente las del Chorro. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. LA 5,6 i la 7 són les que mes m'agraden, vius en un lloc de privilegi!

    ResponderEliminar
  3. A berdá ye que no i bi-e mica de merito en as fotos. O lucar en do i-son feitas ye, por si solenco, una marabiella y asta lo fotógrafo mes malo ferá fotos bien polidas. :-)
    Bai, que no, que as fotos son preciosas y estará ixo agora perfeuto ta fe-las.
    Bueno, a floreta en custión ye a Cardamine heptaphylla. Cardamine por que i-bibe en lucars en do i-biben os berros y heptaphyla por que en bi-a de fuellas compuestas por 7 fuelletas.
    A penúltima foto ye perfeuta ta fete ideya den do se cría.
    Hala, que a partir de agora prenzipiamos a tener faina...
    Salú.

    ResponderEliminar
  4. Gracias José, la verdad es que el sitio es espectacular, si estuviese en otro sitio tendría su mirador, se limpiaría para poder verlo bien, etc., pero es que el Pirineo aquí lo tenemos completamente salvaje, sin visión comecial :-)
    Esteve, parlem.
    J.M.N, gracias per la identificación, sabebe que no fallarías :-D E sí, i hai puestos an qu eun fotografo malo como yo fa buenas fotos :-) Tiengo unas ganas de fer fotos a flors que no veigo l'inte.

    ResponderEliminar