miércoles, 21 de octubre de 2009

Una tregüeta entre la plebita e la nieu

Esta tarde m'han dito en el Refugio de Pineta que heban medito 230 l/m2 e que no sabeban cuánto heba sobreixito, perque en·n'o traste que i tienen pa medir-la no i cabeba més. E bien se les n'ha valito que alto, sobre es 1800-1900 metros yera nieu, que se no igual se les lleva el río. Ye curioso, totz es barrangos de la man pacina baixaban fartos d'augua que no'n podeban més, el barrango de La Estiva tamién ha movito bien, el de Lalarri e el de Montaspro tamién, menos el Cinca cuan baixa de Marmorés, cómo se nota que ha nevato, se no baixaría un río enorme.
Pos como diz el titulo, hue hemos tenito una tregüeta, perque cuasi no ha plevito dende esto maitín, pero aora en cai a cabazos una altra vegata, a veyer qué fa maitín. E como l'orache nos ha deixato mismo veyer una brinquerrina el sol, he aprofitato pa fer bel·la foto.
Esta ye feta a zaguera hora, cuan ya lusquiaba, pero me fa muto goyo ixa luz entre es faus:
Una altra d'el tunel, e cuento que no serála zaguera, encara falta una miqueta de color e que las fuellas tapen la pista:
Este ye el barrango de La Cueva (como podretz veyer ye un nombre modern), que no baixa so que de mayenco e cuan i hai temporal u tronata grand:
El río Lalarri, que ha medrato buena cosa (podetz veyer en una entrata anterior cómo baixaba fa tres días):
Es picos con nieu, Treserols no s'ha arribato a despasar de tot, no més s'han visto el Garién, el Pineta e La Capilla, como podetz veyer, la nieu ye pro baixa:
Un pinchán en un liroler, no tot ha a estar anvistas e churros. Pa días torno a fer fotos de paixaricos, ya me toca de tornar el teleobchetivo a l'amigo que me'l deixó:
E esta zaguera -encara que ye la primera que he feto hue- ye de cuan le daba el sol a'l embalse e se refleixaban es árbols caducifolios:
Au, per hue ya ye pro. Salut.

1 comentario: