lunes, 24 de agosto de 2009

Una nuet en La Basa la Mora

Ayer i fue con dos fotgrafos de verdat (la un ye frikosal, tenetz el enlaz a'l suyo blog astí a la dreta, tos lo recomiendo), no pas como yo, con qui pasé uns ratos buenismos (no i estiemos tota la nuet, a las 2 e cuarto ya yere en casa) fendo-nos unas risas, charrando de fotografía, d'el santo prepucio e de cuantas cosas més. La un, el que gastaba canon, me deixó un obchetivo de 50 mm. con una apertura de diafragma de 1'8 (ixo ye la hostia de luminoso), e estié probando exposicions curtas (30 segundos) con ISO 800 e el diafragma ubierto de tot. No fayé fotos de més tiempo perque con 50 mm no se pilla guaire anvista, asinas que me centré en mirar de conseguir bel·la foto anque fues remotament similar a las que fa, e nos deleita con eras, frikosal. Ya me diretz qué tos pareixen. A yo me fa més goyo la primera.
Salut.

6 comentarios:

  1. Creo que se quedan cortos los 800ISO y excesivos los 30 segundos. Lo que si es una envidia ese cielo tan cargadito de estrellas en la vía láctea. Salut.

    ResponderEliminar
  2. El ISO yo creo que está bien, el tiempo sí que lo veo excesivo, pero claro, en la pantalla de la cámara no se veís bien. Con todo, debería haber probado con otros tiempos de exposición, pero bueno, otra vez será, creo que no será la última vez que vayamos a hacer nocturnas. Salut.

    ResponderEliminar
  3. A yo tamién me fa más goyo a primera. Parix que cal tener muita pazienzia pa fer ixa mena de fotos. En tanto tiempo, cuántas no'n ferías.

    ResponderEliminar
  4. Una noche memorable.
    Con el 50mm es casi imprescindible seguir las estrellas en su rotación. Hasta la próxima. Que la prepuciología te acompañe.

    ResponderEliminar
  5. Siempre hará falta más ISO, más luminosidad etc. Disfruta de la galaxia de Andrómeda, tu que puedes verla. Aquí en la ciudad-dormitorio no se vería ni el santo prepucio, si le diera por aparecerse.

    ResponderEliminar