viernes, 17 de octubre de 2008

Anyisclo e Pineta

Ilesia de Vio con Sestrals a'l fundo:
Churros d'el Molín d'Aso:

Puent de San Úrbez, t'abaixo i hai una caita que no la querrí pa's míos huesos:

Churro de Lalarri, en la pista d'el mismo nombre:
Bombolón plen de polen e enganyapastors (o espantaturistas o escusabrendas):

Lugar de Vio:

Ayer de maitins fayé una escapateta enta Anyisclo, ixa grand maravilla natural, no guaire tiempo perque entre que deixabe a la nin·na en·n'a guardería e salibe e no de casa pos se me ficioren las mil. Ixo d'Anyisclo ye pa ir-ie con més tiempo, ya que a las dos enganchabe e no i podié estar guaire. Con tot e con ixo me vagó de fer la "ruta d'el Molín d'Aso" -a las cuatre suelas, ixo sí- e fer bel·la foto. La luz no yera guaire buena perque ya yeran casi las doce d'el maitín, pero qué le imos a fer... Vusaltros chuzgaretz.
De tornata, encara ye la carretera d'el Canyón d'Anyisclo d'unico sentito, m'esbarré enta el lugaret de Vio, hebe pasato cerqueta mutas veces pero no i hebe entrato, e la verdat ye que mui majo. De tardes a troballar, e dimpués d'estar garimboliando me'n puyé per el camín d'es Churros de Lalarri, que aora da més chuego con es faus tant amarillos. Apa, que vaya bien.
Hue blogger ye traveser e no me diexa ordenar las fotos, me cago en la mai que el va parir.
La primer foto (que no me deixa escribir una línia per dencima, ye un d'es churros de Lalarri). No cal que tos recuerde que se punchatz dencima de las fotos se fan més grands e se i veyen millor.
Salut.

4 comentarios:

  1. Sercué ye bien zerqueta d'a Peña Sestrals, por debán u por dezaga, no?
    Qué fotizos has feito más bonicas! Grazias de nuebas por as fotos.

    ResponderEliminar
  2. Suberbèras fotos!
    Que'm hè tabé gòi de léger la léngua aragonesa!

    Salut de l'aute costat deus Pirenèus!

    Hlo

    ResponderEliminar
  3. Tindrias que fenos una ruta turistica y marcanos ande fas as fotos.
    Salu

    ResponderEliminar