jueves, 17 de abril de 2008

Dimpués de mutos días...


Dimpués de cuasi una semana sin escribir res, güe torno con cuantos comentarios -a vuela pluma, que diría aquer- de tot el que ha pasato estes días.


La primer cosa que me trobo a'l liyer el Periodico de Aragón per internet ye, dica la fecha, el supuesto escandalo de Gran Scala, a'l que per aora només le fa caso el susodito diario. En esta "tierra noble" se desconoix el significato de la parola dimisión, n'i hai bel·laún que no s'en ba d'el despacho ni con fumo.


Ixo pa almorzar, e pa comer el trasvase d'el Ebro ta Barcelona, se supone que temporal, ¿pero bel·laún se crei que dimpués van a sacar es tubos? Pos hombre, ya que i son mesos es aprofitaremos cuand calga. Yo soi en contra d'es trasvases (conyo, que tienen el mar a'l canto, que desalinicen), pero no m'estranya mica que valencians e murcians pidan tamién pa ers el augua. Tant e mientres, es politicos d'el Gobierno d'Aragón no han dito encara ni piu (menos escudar-se en informes tecnicos que aclareixcan se ixo ye un trasvase u qué po**as ye).


Pero no tos pensetz que aquí en Bielsa no ha pasato cosa, ni muto menos. El cabo semana estiemos grabando un documental pa Aragón Televisión sobre el 70 cabo d'anyo de la Bolsa de Bielsa, cuan la 43 división d'el ixercito republicán aguantó rodeyato per el ixercito faixista de Franco (qui quiera més información que se pase per http://www.bielsa.com/ u millor encara, que se'n vienga ta'l museu de Bielsa a viyer-lo), conque astí estiemos fendo de milicians (yo només el domingo, que el sabado no podebe).


E tamién el lunes saliemos per la tele, en el programa de La magia de viajar, ademés de las anvistas que tenemos, i salió el amigo Barré charrando un poquet en belsetán. ¿Qué tos pareix?. La semana que viene fan el programa dende Calaceit, a viyer se tienen pilotas de sacar a la chent charrando en catalán. ¿Apostamos cosa? Yo m'achugo 20 eurazos a que no.


E pa rematar ya, güe tamién he leito en el periodico que se chuzgaba a Artur Quintana per defender que la tierra ye redonda. U sía, traducito pa's que no saben de qué va el tema, se tiene que presentar a'l chuzgato de Fraga perque le han meso un pleito uns que dicen que el que se charra en la zona oriental d'Aragón no ye catalán seno aragonés oriental (el que viene a ser similar a decir que la tierra ye plana) . ¡Mama mía, es inquisidors actuals!.


Dende este blog el refirme a'l profesor Quintana e a la resta de la chent a qui ha demandato la FACAO.

P.D. La foto ye que estié l'altro día en Ruego e per meter-ne bel·launa. Podetz biyer en la borda la loseta roya que se feba servir d'antes més en es tellaus de la valle. De RUBEU ye més que posible que vienga Ruego

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Dimpués de mirar-me un poquet més gran la foto (no sé per qué no'l faré antes) aora no sé se ye tola u loseta. Pero ye verdat que aquí antes s'emplegaba loseta roya

    ResponderEliminar