miércoles, 5 de marzo de 2008

Blocaires del Pirineu


Grazias a un enlaze d'el blog d'Onset he trobato Blocaires del Pirineu, e, ¡qué querez que tos diga!, no he dudato mica en apuntar-me-ie. Me pareix una iniziatiba intresán, chen que bibimos a's Perineus e que femos blocs. La mayoría son en catalán (jo no tinc cap problema, potser que en tinguin ells per a entendre el meu catalá si mai parlem, perquè fa molt de temps que no ho parlo i se m'ha oblidat molt) perque la mayoría de la chen son de Catalunya, pero ya i somos dos es que escribimos en aragonés, Onset e un serbidor. Ya sabez, se bel·laún d'es que bibiz per estas montañas tenez un blog e querez partizipar-ie, besitaz el enlaz que i hai en esta misma pachina. T'alto el Perineu / Visca el Pirineu

8 comentarios:

  1. Quina bonica llengua l'aragonès, i tant desconeguda.
    Benvingut.

    ResponderEliminar
  2. Sí que en ye, de maja, sí. El problema ye que per cada día se muere una miqueta debán de la inoperanzia d'es politicos aragoneses. Grazias per la "benvinguda". Salut.

    ResponderEliminar
  3. Grazias, Felquera, por os toponimos que me dixés.Biembenito/benvingut a blogaires, asinas ya no soi 'solet'. Pero para cuenta que cuasi toz son d'Andorra. Por zierto mui bonica a foto, ya dirás d'án ye. A plantar fuerte.

    ResponderEliminar
  4. No i hai de qué, ombre, se nunca en quiers més pos me'n pides.
    Uuups, sí que en ebe bisto bel·laún d'Andorra, pero es que me miré yeran de la Seu.
    La foto... pos la berdá ye que no m'acuerdo, no sé se la fayé dende la montaña Tella dende la montaña Bielsa . Salut

    ResponderEliminar
  5. Benvingut,
    Encara que costi una mica d'entendre m'encanta la teva llengua, que desconeixia totalment.

    ResponderEliminar
  6. ¿Qué hi ha Miquel? Bé, crec que entre l'aragonès e el català hi ha diferències però no gaires. Com ambdues provenen d'el llatí e tenen moltes coses en comú... A mi no em va costar gaire d'aprendre català perquè ja sabia aragonés. Quan llegeixcas una miqueta més ja te hi faràs.
    Disculpeu-me per el meu català, ¡¡quant em costa!!, feia molt que no hu escribia i deu d'haber-hi moltes faltes (mai em va aclarar gaire ambs els accents oberts i tancats, com nusaltres no tenim suque cinc vocals)

    ResponderEliminar
  7. Felquera,

    Benvingut a Blocaires del Pirineu. L'aragonès s'entén molt bé i és maco de llegir.

    Salut i ja ens anirem veient.

    ResponderEliminar
  8. A veure si us aneu animant més aragonesos que el Pirineu es molt gran.
    Benvingut a Blocaires del Pirineu, l'adreça blocairesdelpirineu@gmail.com.

    ResponderEliminar