jueves, 5 de mayo de 2016

Anyisclo

Encara que siempre me queixo perque remata l'hibierno, ye cierto que la primavera ye una epoca bien bonita. Ye verdat que gosa haber-ie un par de meses (marzo e abril) que se no i hai nieu en la montanya no me fan mica goyo. Pero estianyo he puesto aprofitar-los e soi més contento con es resultatos, a'l menos més que no l'anyo pasato.
Con tot e con ixo, ya ha arribato mayo, es caixicos e fabolars han sacato la fuella nueva, es campos son verdes, las aliagas en flor... ye un placer pa's uellos mirar-se el país. E se amés encara queda nieu a las puntas, como pasa estianyo, encara millor.
Pos ixo, que me'n voi d'el tema. Dimpués d'un cabo de semana veyendo bufar el cierzo en Zaragoza, per fin el lunes, puent de l'1 de mayo, me'n fue ta Anyisclo, en una especie de ritual primaveral perque i voi totz es anyos. E estes son es resultatos.




 E aora a esperar las floretas, a veyer se foi servir el macro que tiengo a'l pobre abandonato de tot.


3 comentarios:

  1. La segunda y la última me parecen buenísimas. Un abrazo

    ResponderEliminar
  2. Ostres Chabier, quin lloc tan primigeni! encara que cada any publiquis les imatges d'aquest lloc no deixar de ser un recorregut visual superatractiu, el color de les fulles i l'aigua és el més destacable, òbviament la composició també. Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. Muchísimas gracias, José. Un abrazo.
    El lloc és increïble, però quan més m'agrada és a la tardor, amb la fageda plena de color. I la color de l'aigua també és insuperable. Moltes gràcies i una abraçada.

    ResponderEliminar