miércoles, 6 de abril de 2016

Castillo Mayor I

Pa rematar las vacacions de Semana Santa (qué cortas se m'han feto) me'n puyé el viernes de tardes ta Castillo Mayor. Las condicions yeran las ideals: gota fría que veniba con boiras per l'este e raso enta l'oeste. Ixo feba pensar en buenas condicions de luz, asinas que a las cinco e pico de la tarde salié de casa, puyé es 920 metros de desnibel (seguntes el mío GPS) e las siete e pico de la tarde yere en la punta. I hebe puyato d'aforro, con camiseta de manga curta, pero malas que i arribé me tocó de meter-me el forro preto perque feba frío, e a esperar a veyer se i heba buenas luces.
Hue no tos meto soque bel·la foto, perque en fayé pros.
Treserols:
 Con l'angular, prebando el pirtafiltros que ha caito con la venta de bel·la foto:
 Enta la Penya:
 El sol se va metendo rasant:
 Puertolás a'l sol:
 Treserols e las Zucas:
 Se va metendo interesant:
La proxima, més :-)


7 comentarios:

  1. Buenas vistas ofrece Castillo Mayor !!! 900 m de desnivel en menos de dos horas !!!Me gusta la 2 y las vistas que ofrece la 7, Peña a la izquierda, embalse y Cinca a la derecha y en la 4 me sobra cielo y me pide más montaña con esa luz.

    ResponderEliminar
  2. Algo más de dos horas. En forma física normal 400 m. por hora; cuando estoy fuerte y tengo prisa, hasta 600.
    Subid cuando no haya nieve, pero tampoco subáis con mucho calor, porque yo a Castillo Mayor la tengo incluída en mi lista de montañas prohibidas en verano.

    ResponderEliminar
  3. Queria decir : en breve, a ver si algun finde de estos antes de la llegada del verano.

    ResponderEliminar
  4. M'agrada la segona per la llum i la setena per la vall amb la muntanya que la guarda, crec que coincideixo amb l'altre company. Pots dir-me que pantà és el que podem veure en la setena? Una abraçada i gràcies

    ResponderEliminar
  5. És el pantà de Mediano. Moltes gràcies per passar. Una abraçada.

    ResponderEliminar