miércoles, 4 de noviembre de 2015

A Fraga

El lunes, festivo en Aragón y amenazando con fuertes batilazos d'augua, me'n baixé t'A Fraga antes que se metés a plever como se no i hes maitín. I hebe estato la semana anterior, pero encara le faltaba una miqueta e pensé que ya podría estar a punto. No yera mal per lo que fa a las colors, pero el que més goyo me feba de tot yera l'ambient: poqueta luz. I heba unas boiras negras como el fullín que amenzaban plevia (de feto, m'estió plevendo quasi tot el rato que i estié, e se'n deixó quan marché, cagüen), que daban un aire tetrico e una luz muit uniforme. Per ixo, quasi totas las fotos tiran enta subexpuestas, pa reflexar cómo el veyebe.
Tos deixo la colección:







9 comentarios:

  1. Me gusta especialmente la tercera con esa "lengua" verde. No le sobra nada y tampoco le falta. Un abrazo para el modelo XD.

    ResponderEliminar
  2. Precioses totes, aquesta segona cascada es una passada. Quina enveja i quina sort tenir indrets d'aquests a "prop" de casa.
    Em treus les ganes de mostrar les meves fotos de tardor.
    Enorabona!

    ResponderEliminar
  3. De do son istas polidas fotos? Muitas grazias...

    ResponderEliminar
  4. Coincideixo amb l,Asier amb la tercera. Té una composició i color "super" com diuen els francesos. Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. Asier, muchas gracias por pasar. A mí también es la que más me gusta, pero si pongo solo una foto por entrada me sabe a poco :-D El modelo es el que es, no me da el presupuesto para uno más guapo, qué le vamos a hacer. A ver si este invierno consigo en alguna sesión dos más guapos, por lo que me han dicho ;-)
    Jordi, ja tardes en treure aquestes fotos. I sí, és una sort viure on visc, al menys pel que fa a la fotografia de natura (i per a altres coses també). Moltes gràcies per passar.
    Diego, son fetas a la Garganta d'Escuaín (Sobrarbe). Mutas gracias per pasar.
    Moltes gràcies, Eduard, per a mi també és la millor de la série. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  6. Que sitio mas pincho !!!! Baja generoso de agua. Va a ser la tercera la que mas me gusta .

    ResponderEliminar
  7. El sitio lo conoces, Ángel, te he llevado, aunque pasases algúnmal rato :-D

    ResponderEliminar
  8. Lograste unas tomas espectaculares!
    Me gustan el sitio, los encuadres, la velocidad de disparo largo que dan al agua un aspecto difuso, los colores otoñales preciosas, y en la última foto el elemento humano.
    ENHORABONA!
    un abrazo

    ResponderEliminar