martes, 3 de marzo de 2015

Morcat e Barranco Sieste

El domingo de maitins totz es míos plans se'n fueren a escampar la boira per culpa de la plevia, fina pero contina, que cayeba en Bielsa. Solo de pensar en ir foniando per nieu blanda e farta d'augua feba que se me'n isen las ganas, pero como pa yo salir ta la montanya ye una miqueta terapeutico e perque, dende las 4 que m'hebe despierto dica las 7 que me'n fue, pareixebe un onso zarrato, decidié de hopar enta la tierra baixa a veyer se epr astí no pleveba. E pensé en un puesto t'an que feba mutos anyos que no ibe: O Confesionario (tamién conoixito como O Conyo d'o Mundo modernament). Pero ya aprofité pa visitar o lugar abandonato de Morcat, perque siempre hebe visto la torre de la suya ilesia e un companyer de treballo m'heba recomendato que bi is feba un par de días.
Asinas que astí me planté, en Morcat, con unas buenas envistas enta tot el Pirineu:
 D'aquí baixé enta o Barranco de Sieste pa baixar enta las gorgas d'O Confesionario. El puesto ye muit chulo, pero se bel·laún quiere ir-ie, que sepa que la baixata dende aquí no ye pa chent con vertigo ni pa personas poco fetas a mover-se per las pinganetas; en ixe caso ye millor puyar barranco-barranco. Aquí tenetz qualque foto d'ixe puesto e comprenderetz per qué le dicen como le dicen.




Como ye muit visto, amés de las envistas chenerals, miré de trobar bell detalle, incluyindo-me pa mirar de dimensionar, no pas per guapo (per ixo siempre miro de no salir de caras).
Unas texturas que me fayoren goyo:
 Chugando con la velocidat d'obturación me cuacó l'efecto:
Esto de controlar la camara con el móbil te permite no tener que correr 10 segundos (u nian mirar d'arribar-ie). Dimensionando:

 E con luces parasitas d'el sol que ya i entraba:

El que pasa ye que quan consigues fotos que te satisfán, como me pasaba con bel·launa d'Ordesa e de Pineta d'este hibierno, e metes el regle muit alto, las fotos qu efas te pareixen una mierda.

2 comentarios:

  1. Espectaculares todas. Joder... qui tenese o tuyo güello...

    ResponderEliminar
  2. Gracias, JMN, pero a yo me fan guaire gracia. Ye el que digo, dimpués d'haber feto fotos chulas este hibierno, estas me pareixen una mierda :-)

    ResponderEliminar