miércoles, 19 de junio de 2013

Tornarán las auguas ta'l suyo cauce

Ahier de tardes teniemos suerte que se'n deixó de plever, e encara que esta nuet ha plevito (a'l menos a las 3:30 quan el borche m'ha pedito augua, me cago en su pai) pareix que es ríos ya no medran més. Las auguas tornarán ta'l suyo cauce, pero quan baixen. El Cinca pasa aora per bell medio d'el Plan (ixes pratos tant grans que i hai puyando enta Pineta dimpués de pasar la presa) e en Pineta i hai churros d'augua per tot, ye precioso, pero el barranco Lalarri ye imposible de fotografiar, amés de que baixa marrón, sale una polvina d'augua que te ducha.
Animo a's benasquesos e a's aranesos, que recuperen la normalidat quanto antes.
El Cinca ahier per lo Plan:

E Pineta de maitins:




4 comentarios:

  1. Hola Chavier...lo veo bastante bien, baja agua en cantidubi...en un par de dias lo tienes perfecto...QUIERO FOTOS DE LA LARRI

    salut
    joan

    Pd. me gusta la última toma

    ResponderEliminar
  2. Es que para sacar un mazacote blanco no le veo sentido, y más cuando puedo ir relativamente cuando me dé la gana :-).
    Esta mañana he intentado ir al camino de las cascadas, pero no tenía mucho tiempo, el barranco de Montaspro bajaba crecido y no me apetecía descalzarme. Además, había muchísima agua en suspensión en las cascadas, y como las tengo tan vistas y fotografiadas me ha dado pereza.
    Salut y gracias.

    ResponderEliminar
  3. Me gusta mucho no la segunda, un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Gracias José. Si ayer hubiese llevado un tele (que no tengo y por el que suspiro hace mucho tiempo) me habría traido fotos buenas, pero me tengo que adaptar al angular.
    Otro abrazo.

    ResponderEliminar