miércoles, 31 de octubre de 2012

Pineta II. Agüerro-Hibierno

El promeso ye deuda, e aquí van las fotos d'el domingo de tardes. A veyer se puedo fer qualque cosa este puent.
Querebe fer es churros de Lalarri,  pero como ya contabe e m'heban dito dos fotografos (Jep Flaqué e Esteve Garriga) con es que me prenié bell hordio el viernes de tardes, i baixaba demasiata augua. Con tot e con ixo, sabendo el frío que heba feto e que ya heban pasato dos días dende que heba plevito, m'i amané. Per demés, no puyo soque esta pa que tos fayatz una ideya. No ye que no se podés peinar l'augua, ye que se la exposición yera larga, saliba un bloque blanco.
 Como no se podeba fer cosa y no'n saldrí, mientres baixabe me trobé con dos potrecons (Amanita muscaria, per estar més preciso) que fueren es que me dioren la ideya de la mezcla d'agüerro e d'hibierno per la capucheta de nieu que teneban en la punta.

 Sabebe que no podebe cruzar el río perque ha tornato a fer de las suyas e no yere dispuesto a escalzar-me (calient que baixaba l'augua e una temperatura ideyal pa ficar-ie es pietz, como podretz contar), me'n puyé unaltra vegata ta la pista per lo camín viello. Astí m'asomé a veyer el río e no que yera medio chelato...




 E ya, per fin, quan baixabe ta casa ya lusquiando, la luna e la zaguer luz d'el día plena iluminaba Suelza e Fuesa, e no m'aducié d'aturar en la presa pa fer esta foto.
E en puyo tantas perque no sé fer tría, es fotografos buens en trigan una e las altras se las quedan :-)
A yo personalment m'encantan la cinquena e la zaguera, no sé qué en pensaretz vusaltros.

4 comentarios:

  1. No me extraña que no sepas elegir, entre la 5 y la ultima, especialmente, esta harto dificil.
    Buena entrada.

    ResponderEliminar
  2. Ostres veig que per un parell de dies hem vaig perdre tot un espectacle...

    ResponderEliminar
  3. La zaguera és un sueño. Felicidades, por las fotos, por tu parla, i por transmitir tantas emociones. gracias

    ResponderEliminar
  4. Gracias, Ángel, a mí la 5 me encanta. El día que aprenda a editar y a sacar partido a un RAW me la imprimiré en grande.
    Esteve, la veritat és que sí, que el diumenge estava espectacular.
    JERKOUT, gracias por pasar y comentar.

    ResponderEliminar