domingo, 20 de mayo de 2012

Per fin flors

Finals de mayo e primers de chunio son meses ideyals pa chugar con el macro, perque ye quan sale la flora que tenemos per aquí, a'l menos la més espectacular.
El chueves, mientres apaseyabe a'l borche, veyé unas Orchis ustulata en un prato (el mismo an que fa dos semanas pillé una zarpateta de muixardinas pa poder fer-me una tortilleta). Torné ta casa a pillar es trastes de fotografiar e marché a fer-les quantas fotos antes que cayés la tronata que nos amenizó la nuet. Ya aprofité pa "afotar" unas campanetas, que ya feba días que hebe visto pero a las que no hebe puesto llevar-me ta casa en forma de bytes. E ye que voi fatal de tiempo. Per exemplo, el sabado pasato (12 de mayo) me'n puyé per fin ta la Penya Montanyesa pero fayé pocas fotos perque la luz yera malisma. E no hebe descargato las fotos dica hue, ueito días dimpués.
E ya ye prou de fer la estrolicadera, tos deixo con las fotos de la ustulata.

Aquí tenetz, per se queretz veyer-lo, el track de la Penya:

6 comentarios:

  1. Que tal company ???
    Me gusta mucho la primera de esta orquidea, esta mañana la he visto, pero tenia que salir pal curro y preferia comentar con mas calma.
    Subela a FN o pasas ???
    Que tal estais ??? Estas currando ??? Los bichos, tuyos, bien ??
    Veo que al final cayo la peña, subiste desde San Victorian y bajaste por detras, por Ceresa, no ???

    Un abrazo.

    ResponderEliminar
  2. Yo, sinceramente prefiero la primera, la que se aprecia el tallo. Perfecta la profundidad con esos tallos definidos, indefenidos y ése fondo desenfocado... tan verde. La segunda no me termina la parte desenfocada del racimo floral. ¿Te pillastes al final un macro o tirabas de anillos? Ya no me acuerdo...

    ResponderEliminar
  3. Ángel, de momento todo bien. Y también de momento paso de subirla a FN, lo veo como una pérdida de tiempo.
    Javier, hace años que tengo el 100 macro de canon, y me lo paso de coña con él :-)

    ResponderEliminar
  4. Per fin flors? A la Serra d'Espadà ja han mort quasi totes. Quina sort tens de viure on vius! Jo no entenc de flors, però ací hi ha roselles, margarites i una moradeta que s'assembla una mica a eixa que hi ha per Pirineus... I ja quasi no hi han! Gràcies per apropar-nos una mica del paradís a la terra :)

    ResponderEliminar
  5. Si si, lo recordé después de enviar el comentario. Recuerdo que lo tenías porque hicistes ciertas fotos con él de cierto mamífero... Y te "acordabas" de un 100-400 ;-D Me lié con otro fotógrafo. Pero eso sí, al macro le estás sacando el 101%, por lo que he visto hasta el momento.

    ResponderEliminar
  6. Una buena paliza, y si vas con los bártulos de afotar, pués una penitencia más para ganarte el cielo. Saludos.

    ResponderEliminar