domingo, 22 de abril de 2012

Badaín-Peguera

Esto maitín soi salito un ratet ta'l mont, a cremar toxinas e a ixoriar-me, e me'n soi ito cara Mataire, a veyer se podebe fer qualque foto d'el Cillo Bachaco dende astí. Quan i soi arribato i heba boiras baixas que no me deixaban veyer Bachaco, e quasi cosa, pero a'l menos es dos primers obchectius es he conseguitos :-)
Asinas que me'n soi baixato sin fotos dica que ya cerca de Badaín, m'he entretenito un ratet con el romero, que ye una planta muit común per aquí, pero dimpués de la plevita d'ahier m'ha dato una miqueta de chuego. Tos deixo el track e qualque foto.
Aquí tenetz el track.

E una foto.

6 comentarios:

  1. Qué delicadeza! parece que se va a romper. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Ben trobat, Chabier! Darrerament he estat molt desconnectat (hem ampliat la família! ;-)), i mica en mica torno a voltar per aquests verals fotogràfics i electrònics... Una flor de romaní preciosa, per ser que ho has improvisat t'ha quedat molt maca. Per a mi, això sí que és un joc d'enfocs i desenfocs, i no com sovint es comenta quan una foto està completament desenfocada... tu ja m'entens, oi?! Vinga, salut!, i ja ens anirem trobant per aquí!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies als dos.
    Roger, m'alegro que tornis a pujar fotos al blog. Salut.

    ResponderEliminar
  4. Bufff... se me había escapado esta flor. Me parece impresionante el juego enfoque/desenfoque y el resultado que obtienes. Pura suavidad.

    ResponderEliminar
  5. Vaya aire de fantasía que tiene esta imagen. Al igual que Jep, también me gusta mucho el juego de los desenfoques, provocando una especie de aureola sobre los sujetos principales. Saludos Chabier.

    ResponderEliminar
  6. Jep, Javier, esa la intención con que hice la foto. Sin embargo, en FN pasó sin pena ni gloria...
    Gracias por vuestros comentarios.

    ResponderEliminar