sábado, 19 de marzo de 2011

Luna plena

Diz que hue ye la luna és cerca que no se veyerá en 18 anyos. Yo hue no puedo salir a fer fotos, pero ahier sí que i fue, que la luna no yera plena pero quasi. I heba una luz que se i veyeba sin frontal. E como en i heba tanta, de luz, no caleba fer exposicions guaire largas, con 15 segundos u 20 ya yera prou, encara que tamién en fayé bel·launa larga zarrando més el diafragma. Asinas que i meto bel·la muestra pa que veigatz las diferiencias.
Las dos primeras son fetas dende la presa.
Esta ye a 15 segundos, con una apertura de diafragma de 2'8 e la sensibilidat a 400:
E el mismo enquadre, a sensibilidat 100, apertura 11 e 5 minutos (se fa u no fa) d'exposición. He tenito que aclarir-la perque se veyeba muit fosca.

¿Qual ye la diferiencia? Mutos d'es que gosatz pasar per aquí sabetz més de fotografía que no yo,e no cal que tos diga cosa. Pero a's neofitos, les diré que paren cuenta de la diferiencia de calidat en·no foco. En la primera, Treserols se veyen desenfocatas, e en la segunda tienen millor foco. Dimpués ya i hai diferiencias en las trazas de las estrelas, pero ixo ya se debe a'l tiempo d'exposición.
Esta ya ye feta dende el cul de Pineta:
E ya, quan baixabe, paré en El Plan perque dende astí se i veye Treserols e es Astazus:
Esta tarde soi estato en Margudgued, an que i heba més flors que per aquí. Encara no he pasato las fotos ta l'ordenador, asinas que no sé se valen pa cosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario